schrijfkunsten delen

10:45


Als eerst wensen Klaske en ik je een heel gelukkig nieuwjaar! We hopen dat je een heel erg fijn jaar mag hebben. Waarin je dingen leert, jezelf ontwikkeld en gelukkig bent.

Persoonlijk vind ik het best wel belangrijk dat je de talenten die je bezit deelt met anderen. Niet om op te scheppen, maar om je te oefenen. Je wordt er dan steeds beter in. Ik deel mijn schrijfkunsten hier op mijn blog, maar ik heb ook een andere website waar ik sinds kort weer mijn schrijfkunsten deel.


Je vraagt jezelf nu vast af waar ik dan nog meer mijn schrijfkunsten deel. Dat doe ik op de website Wattpad. (Dit is verder geen reclame voor Wattpad, maar ik vind het gewoon echt een goede website.) Wattpad is een website waarop je zelf geschreven verhalen kan delen. Er zitten ontzettend veel talentvolle mensen op deze website. Er zitten ook mensen tussen die misschien nog hun talent moeten ontwikkelen. Schrijven is niet makkelijk en mensen vergeten dat soms een beetje. Op deze website krijg je de kans om jouw talent te delen met anderen. Er worden onderling tips en tricks uitgewisseld. Eigenlijk net als in het 'bloggerwereldje'. Er worden veel Nederlandstalige verhalen gedeeld, maar ook zeker veel Engelstalige verhalen. Van Romantiek tot Sciencefiction en van Fanfictie tot Poëzie.


Op dit moment ben ik bezig met een verhaal genaamd 'Nour'. Het verhaal heeft wat weg van de Divergent serie, maar het zal zeker niet hetzelfde zijn. De Divergent serie heeft mij zeker wel geïnspireerd om dit te gaan schrijven. Het verhaal gaat over Nour. Ze moet kiezen uit 1 van de 5 sectie's in Galaxia. Ze weet al zeker dat ze bij haar eigen sectie blijft als kunstenares. Als je meer wil lezen moet je mijn verhaal even lezen als je tijd hebt. Ik zou het trouwens heel erg tof vinden als je mijn verhaal gaat lezen. Ik schrijf namelijk echt met plezier en ik ben benieuwd naar jullie mening!

Gebruik jij Wattpad om je schrijfkunsten te delen? Kende je Wattpad al?

Bron foto's: Pinterest


You Might Also Like

19 reacties

  1. Wat leuk! Ik had al wel eens gehoord van de site, maar ik ga zeker eens je verhaal lezen. Ik ben heel benieuwd en lov voor divergent! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken Wattpad niet. Echt tof dat je zelf verhalen schrijft, na de toetsweek ga ik ze lezen!! Ben heel erg benieuwd hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aw succes met die nare toetsweek! Bedankt voor je lieve reactie!

      Verwijderen
  3. Oh wat leuk dat je op Wattpad schrijft Rien! Ik ga het gelijk even lezen, ik hou wel van dit soort verhalen<3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah zo vet!!! Ik kende Wattpad (maak ik nu een enorme typefout? Even checken..) niet, maar quizlet wel en volgensmij heeft dat wel iets van elkaar weg. Maar echt awesome dat je dit doet!! Ik ga het zeker lezen, al doe ik dat waarschijnlijk in meerdere etappes :) Zo gaaf Rieneke!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stiekem net even het proloog gelezen :) Ik vind de namen supergoed bedacht, echt heel sterk!! Ook de factienamen en waar ze voor staan. Blijf doorgaan, ik vind het echt heel tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooit had ik Wattpad, maar ik bracht er naar mijn zin veel te veel tijd door, dus heb ik mijn account verwijderd. Maar ik kan vast wel even een uitzondering maken voor jou verhaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 'To live a creative life we must lose our fear of being wrong.' Wauw. Dat is zojuist een stukje inspiratie waar ik mijn leven lang aan ga denken. Bedankt hahaha. Ik zal zeker even een kijkje nemen en je verhaal lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar moet je ook je hele leven aan blijven denken! Het is echt heel erg waar. Geen dank! Wat lief!

      Verwijderen
  8. Leuk! Lang geleden dat ik voor het laatst gelezen heb, wat erg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kende het niet. Lijkt me wel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo gaaf dat je aan een eigen verhaal bent begonnen! Zelf ken ik Wattpad niet, maar het klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk ik hou wel van dit soort artikelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik ga het zeker eens lezen ben benieuwd!
    leuk artikel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!