overleven in een dikke trui

10:30


Het is inmiddels eind november en het wordt kouder en kouder. Wanneer ik 's ochtends naar school fiets, draag ik handschoenen en een dikke sjaal. En dan te bedenken dat het waarschijnlijk nog een stuk kouder gaat worden, want écht winter is het nog niet. Waarschijnlijk zit ik dus nog zeker een paar maanden 's ochtends te bibberen op de fiets.

Gelukkig zijn er een heleboel oplossingen om de kou te overleven. Wat dacht je van een verwarming, wat zouden we zonder moeten? Of de dekens op je bed, stel dat ze niet bestonden? Of dikke sokken, hoe koud zouden onze voeten het zonder hebben? En bovenal, een dikke trui. Ik geloof dat ik écht niet zonder kan.

Ik liep vorige jaren eigenlijk nooit echt in grofgebreide truien. Maar daar kwam vorig jaar verandering in. Ik kocht een oversized witte trui bij Forever21 en die winter waren we onafscheidelijk. Dus was het geen moeilijke keuze: dit jaar moest ik meer van die heerlijke truien hebben. 

Als bijbaantje werk ik in een kledingwinkel en zo zag ik iets meer dan een maand terug de eerste truien arriveren. In eerste instantie kocht ik een rode trui. Daar werk ik nu al een poosje in (en daarnaast draag ik hem ook heel veel, maarja). Maar ik wilde meer. Zo bracht ik deze week weer een bezoekje aan mijn werkplek om weer verder in te slaan. Lang leve de personeelskorting! Ik bedoel, bij de H&M, Forever21 en Primark heb je vast veel soortgelijks, maar daar krijg ik ze vast niet voor 11/12 euro mee. 



En het werd dus deze coltrui. Een groene. Vroeger had ik een gruwelijke hekel aan coltruien. Ik vond ze kriebelen, ze zaten niet lekker en waren ook niet modieus. Maar langzamerhand zijn ze weer helemaal teruggekomen en I like it! Ik moet eerlijk toegeven dat ik er bij mezelf wel weer even aan moest wennen, maar dat ik het stiekem toch best leuk vind. 



En ach, ik denk dat ik die winter zo best wel overleef.

Wat vind jij van dikke truien?

You Might Also Like

6 reacties

  1. Leuk ding! Zo fijn om warm gekleed te gaan in dikke truien! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een voordeel aan de herfst en winter zijn dikke truien! Mooi groen kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hashdfjdfkjwhkk?! Ik ben dus een tijdje geleden ook een zoektocht gestart naar een mooie coltrui, en deze groene is echt ZO MOOI!!!! Ik wil eigenlijk nu gewoon de trui uit het beeldscherm grijpen en hem zelf aan doen :) Nee maar serieus, deze trui is wel happy dance waardig. Hij ziet eruit als een heerlijke wegkruiptrui dus geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw echt een hele mooie kleur heeft je trui!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn favoriete kledingstuk is echt een trui love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het absolute voordeel van de winter: lekker dikke knits! Echt een prachtige groene kleur ook :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!