Back To School In Our Style

18:00

Of je het nu leuk vindt of niet, het schooljaar gaat binnenkort weer beginnen. En dat vraagt natuurlijk om een leuke outfit. Om je een handje te helpen, hebben wij vier outfits in onze stijl samengesteld. Kijk je mee? 


Ook wij moeten dit jaar weer terug naar school en dat is natuurlijk niet zo leuk. Afscheid nemen van het niks doen, niet meer uit kunnen slapen en weer opdrachten voor school. Het hoort er allemaal bij. Maar school kan je voor jezelf zeker leuk maken!

Klaske liet eerder al zien hoe ze zwarte map pimpte. En Rieneke zal nog bewijzen dat je een saaie agenda heel erg leuk kan maken, maar vandaag is het tijd voor outfits. Want naast leuke schoolspullen wil je zelf ook goed voor de dag komen. Klaske zal je eerst meenemen met twee outfits in haar stijl en vervolgens doet Rieneke hetzelfde. Alle items komen van Esprit, een leuk merk, dat je vast wel kent. Kijk, geniet en wordt geïnspireerd!

1. AUTUMN IS COMING
Als eerste deze outfit met, jawel een broekrokje. Vroeger vond ik ze vreselijk, maar toen ik deze zag, was ik op slag verliefd. Ik vind het er onwijs leuk uitzien en daarnaast zit het ook nog eens heerlijk. Ik vind dat de bordeauxrode top het wat herfstiger maakt (ik hou van herfst!) en een spijkerjasje, ik draag ze het liefst oversized, is altijd goed. Een paar stoere laarsjes erbij, ketting om en je hebt een leuke outfit, die ook nog eens heerlijk zit! Ik zou er in ieder geval in naar school gaan. Als het wat kouder is met een panty eronder en als het wat warmer is met het jasje om mijn middel geknoopt.

2. COLOUR MAKES ME HAPPY 

Hier zie je me zo in rondhuppelen. De tuinbroek van spijkerstof is lekker stoer, net als de leren sandalen en het onwijs leuke rugzakje. De geprinte blouse vind ik echt geweldig. Ik weet zeker dat ik er in de winkel gelijk naar toe zou sprinten om hem te gaan passen. Hij is echt typisch Klaske. Samen met de armbandjes maakt hij het geheel vrolijk. En van vrolijke kleding word ik blij. Heel blij. De perfecte outfit voor mij dus!

3. THE BOYFRIEND IS (NOT) ALWAYS RIGHT


Mijn eerste outfit is echt typisch Rieneke. Stoer, maar toch een beetje vrouwelijk door de kleur van het t-shirt. Deze outfit zou ik zeker naar school dragen. De boyfriend jeans is iets korter dan een normale broek. Ik zou de pijpen daarom even omslaan. Het t-shirt zou ik in de broek doen. De flannel zou ik om mijn middel knopen. De armbandjes zijn heel fijn en vrouwelijk en maken het geheel helemaal af. De schoenen en tas zijn ook weer lekker stoer. Het contrast tussen stoer en vrouwelijk zal je altijd in mijn outfits terug zien.

4. GRUNGY CHICK

De outfit was net helemaal klaar en ik dacht gelijk aan grunge. Dit is echt een grungy outfit. Mensen die mij kennen zullen waarschijnlijk ook zeggen: 'Ja dat is Rieneke'. Ik vond het jurkje op de site en ik had gelijk een outfit in mijn hoofd. Opgestroopte mouwen, stoere boots met sokken. Dat is het uiteindelijk ook geworden. Eigenlijk zocht ik cut-out boots, maar toen ik deze zag was ik gelijk verliefd. De sokken en tas maken een mooi contrast met de jurk en schoenen. Eerst wilde ik het allemaal in dezelfde tint houden, maar dan was het allemaal zo saai geworden. De armband maakt het nog een klein beetje liefelijk. De ring is juist weer stoer. 

Dit waren onze outfits! Welke is jouw favoriet? Laat het ons weten in de reacties!


You Might Also Like

2 reacties

  1. Mijn favoriet is nummer 2! En de andere vind ik ook super leuk! Dit zou je ook in mijn kast kunnen vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind nummer 1 en nummer 3 echt super leuk, de anderen zijn ook leuk maar dat zijn meer mijn stijlen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!