Goodbye copper, hello gold!

18:00


De afgelopen tijd zie je overal koper binnen de interieurbranche. Langzaam aan verandert dat in goud. De interieurbranche verandert elk seizoen. Vandaag wil ik jullie wat vertellen over de nieuwe trend, namelijk goud.


In elke winkel waar ze leuke interieur hebbedingetjes verkopen vind je wel ergens iets met koper. Mensen zijn gek op deze trend. Zelf vind ik het ook een leuke trend. Vaak heb je het ook voor een leuke prijs. Als je nog op zoek bent naar iets met koper voor een niet al te hoge prijs, moet je even een kijkje nemen bij de Xenos. Ze hebben daar een heleboel leuke dingen.


Natuurlijk kijk ik met een iets ander beeld naar de trends. Natuurlijk volg ik de consumententrends, maar eigenlijk moet ik al iets verder kijken. Straks als ik aan het werk ga binnen de interieurbranche moet ik klanten precies kunnen vertellen wat de trends zijn en ik moet er al van te voren op inspelen. Wat ik nu al zie is dat het koper langzaam verandert in goud. Kijk maar eens of je nu tussen die leuke interieur hebbedingetjes ook iets met goud ziet.

Wat ik zo ontzettend leuk vind aan trends is dat je het op je eigen manier kan interpreteren. Je kan goud gebruiken als een hoofdkleur, maar je kan het ook toepassen in kleine accenten. Er valt eindeloos te variëren binnen de trend. Vind je als consument deze trend helemaal niks? Dan sla je deze trend lekker over.


Er is iets wat koper en goud gemeen hebben. Het zijn allebei metallic kleuren. Eigenlijk is dat iets wat al wat langer speelt in de woonwereld. Metallic is trendy. Toen ik stage liep heb ik ook een aantal keer metallic verf verkocht. We zijn ook nog lang niet van de metallic kleuren af, want in de vakbladen met de trends voor 2016/2017 zie ik alweer de volgende metallic kleur, namelijk zilver.


De metallic kleuren zijn dus nog lang niet uit de woonwereld. Zelf vind ik dat wel heel erg leuk. Het geeft soms net iets extra's in een interieur. Vergeet nooit vast te houden aan je eigen stijl, want jij moet iets mooi vinden. De rest van de wereld bepaald niet wat jij mooi vindt.

Volg jij alle trends? Wat vind jij van deze trend? Vergeet je onze winactie niet?

Bron foto's: Pinterest

You Might Also Like

5 reacties

  1. Aah leuk zeg, dus als je echt trendsetter wilt zijn begin je alvast aan zilver ;P Maar tóch vind ik koper het mooist. Dus. Xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ja! Al is deze trend al wel gezet door trendwatchers. Koper is ook echt prachtig!

      Verwijderen
  2. Ik vind het tof, alleen niet allemaal in dezelfde mate. Heeeul veel goud is niet zo'n mijn ding, maar een kaarsenhoudertje of iets anders schattigs en kleins vind ik leuk in het goud! Maatja, in welke kleur niet, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto's zitten hiertussen, ik vind het goud eigenlijk mooier dan koper, misschien eigenlijk allebei heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, die spiegeltjes op de laatste foto: zo leuk! Tof dat jullie hier zoveel van afweten en ons er wat meer over kunnen vertellen. Ik wacht zelf nog even met mijn hele inrichting veranderen tot volgend jaar, als ik waarschijnlijk op kamers ga :) X

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!