Winactie | Shoptegoed Sans-online.nl

18:00


Onze blog blijft groeien en dat hebben wij te danken aan jullie, onze lieve lezers. Om jullie te bedanken mogen wij shoptegoed van Sans-online weggeven. Bij deze webshop verkopen ze verschillende merken, zoals Vila. Ze hebben alles op het gebied van kleding. Van broeken tot sweaters en van schoenen tot tassen.


Een heel divers aanbod dus. Voor iedereen is er wel wat te vinden. Wij hebben natuurlijk ook even gekeken en we zagen zeker wel een aantal dingetjes waar we stiekem verliefd op geworden zijn. En ja, jij kunt €25,- shoptegoed winnen. Wie weet ben jij wel degene die we blij mogen maken met dat shoptegoed. Fantaseer maar eens wat je er mee zou willen kopen? Misschien wel een jurkje voor het feestje dat je binnenkort hebt. Er is ook een kans dat je verliefd word op die prachtige broek die je precies kan betalen met het shoptegoed.

Nu wil je vast weten wat je moet doen om het shoptegoed t.w.v. €25,- te winnen. Eigenlijk is het heel simpel:

1. Volg ons op Bloglovin'.

2. Schrijf in de reacties dat je mee doet en vertel ons wat je zo leuk vindt aan onze blog en sinds wanneer je onze blog leest.

3. Vergeet niet om je e-mailadres ook even te vermelden.

4. Het zou leuk zijn als je onze Facebook-pagina een like geeft en/of ons volgt op Twitter en Instagram.

Deze winactie sluit op 12 september 2015. Als je gewonnen hebt krijg je voor 18.00 uur een mailtje.



Nogmaals willen we onze lieve lezers bedanken voor de leuke reacties en ook de stille lezers mogen we niet vergeten te bedanken. Bloggen is heel erg leuk, maar onze lieve lezers maken het extra leuk. Het liefst zouden we jullie allemaal laten winnen, maar helaas kan dat niet.

Wat vind jij zo leuk aan onze blog? Sinds wanneer lees je onze blog?

You Might Also Like

15 reacties

  1. Aah, wat ontzettend tof dat jullie zo'n samenwerking hebben kunnen regelen! Het leukste aan jullie blog vind ik dat jullie artikels altijd zo 'echt' overkomen, waardoor het net lijkt alsof ik jullie persoonlijk ken. Verder vind ik jullie schrijfstijl, het feit dat jullie met z'n tweeën bloggen en de lay-out van jullie blog heel erg leuk - wat een geslijm zeg, haha, maar ik hou gewoon van jullie (:

    Mocht het nog niet duidelijk zijn: ik doe mee met de winactie, volgens mij voldoe ik aan al jullie stapjes (behalve Facebook dan, dat heb ik niet, oeps) en mijn mailadres weten jullie vast wel te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah wat lief Nienke! Het 4e punt is ook niet verplicht! En jouw mailadres weten we inderdaad wel te vinden.

      Verwijderen
  2. Wow cool! Ik volg Julie sinds de zomervakantie. En ik vind de lay-out van de blog echt 👌 en het zijn gewoon leuke artikelen op jullie blog hahax ( ik heb alleen geen fb of Twitter😁

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om te horen! Dat maakt niks uit, is niet verplicht :) liefs!

      Verwijderen
  3. Super tof dat jullie een winactie houden!! Die kans laat ik natuurlijk niet zomaar aan me voorbij gaan, dus ook ik wil best een gokje wagen. Ik vind jullie blog vooral leuk omdat jullie artikelen lekker gevarieerd zijn. Er is elke keer weer iets nieuws te vinden en jullie schrijfstijl is heel prettig om te lezen. De zinnen lezen gemakkelijk weg (als je dat zo noemt..) en voor je het weet ben je alweer een blogpost verder. En natuurlijk de persoonlijke touch maken dat je jezelf in jullie verhalen, tips en antwoorden herkent. Ik en nagels lakken? No way José. Dat soort voorbeelden dus :) Keep up the good work! Ik heb ook niet voor niets de Liebster Award aan jullie doorgegeven :). Twitter. Check. Bloglovin'. Duhu. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yaass ik doe mee en ik lees jullie blog since the very start, en ik ben jullie allergrootste fan, duuhhh. Enne je hebt m'n mail al en zelfs mn nummer oohh voel je bevoorrecht. Maar jullie blog is ff serieus écht heel erg leuk, anders zou ik 'm allang niet meer lezen. Dus ;) Kusjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste allergrootste fan, wat ontzettend leuk dat je even een bericht achterlaat. Heel erg bedankt voor de lieve complimentjes! Dikke kwijlkus!

      Verwijderen
  5. Natuurlijk doe ik mee! Ik volg jullie blog al van af het prille begin en van de fashion artikelen geniet ik altijd het meest :) Ook zijn jullie blogs altijd lekker relaxt om te lezen en blinkt jullie passie voor schrijven er uit! Ik ben benieuwd wat jullie nog meer op deze blogwereld gaan zetten! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een leuke winactie :)
    Ik volg jullie blog als sinds een paar maanden maar ik ben meer een stille lezer. Ik vind de schrijfstijl van jullie blog heel prettig. En de lay-out vind ik ook heel mooi!
    Ik zou graag met de winactie mee willen doen :)

    Liefs,

    Annick
    dejong.annick@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey, ja nooit achter mijn beste vriendin gezocht dat ze zo'n aanleg had voor het schrijven van een blog. Met Klaske erbij een perfect koppel om te schrijven. Jullie lijken echt op elkaar qua kledingstijl en smaak (vind ik). En zijn recht door zee, vertellen precies wat je er van vind. Ook de tips die jullie geven zijn heel handig... Vaak lig je ook dubbel om de grapjes die af en toe langskomen. Maar het leukste vind ik nog dat jullie nichtjes zijn die allebei een passie voor schrijven hebben en supercreatief zijn.... Ik zou zeggen 'ga door'....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk! Ik doe mee met de winactie en mijn email is meiqiblog@gmail.com
    Ik volg je blog nu, maar ik heb deze ontdekt via messinpsiration en wat ik het leukste vind is jullie schrijfstijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Met jullie aller- aller- allereerste samenwerking!!!!!!
    En dan ook nog eens winactie! Supah leuk! *-* Ik volgde jullie UITERAARD AL vanaf het begin van jullie blog op Bloglovin en Insta, maar heb nu ook maar gelijk even op jullie Twitter en Facebook geabonneerd. Waarom jullie blog zo leuk is? Nou, je kan beter vragen waarom jullie blog niet leuk zou zijn, dan zijn we eerder klaar! Maar oke, dat is niet de vraag. Uhm, nou allereerst, jullie zijn twee hele lieve meiden, grappig, creatief, sociaal, en reageren ook op heel veel andere blogs. Verder schrijven jullie echt heel leuk! Dat moet talent zijn, want voor twee blogsters die pas net begonnen zijn kan dat geen spoedcursus schrijven zijn geweest! Bovendien zijn jullie heel origineel en ik zie jullie nog wel uitgroeien tot twee hele grote en hele goede blogsters!
    Heel veel succes met jullie blog meiden! Jullie hebben alvast één grote fan! ^_^ xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaaahh wat een ontzettend lieve reactie! Dit is ondertussen al onze 3e samenwerking ;). Ik krijg nu een hele grote glimlach op mijn gezicht. Volgens mij vragen mijn klasgenoten echt af wat ik aan het doen ben hahaha. Dank je wel lieve Myrthe♥

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!