The Summer Clothes Tag

18:00


Door Julia werden wij getagd voor The Summer Clothes Tag. Deze tag is bedacht door Suzanne. En natuurlijk vullen wij hem met alle liefde voor jullie in!


WAT DRAAG JIJ HET LIEFST IN DE ZOMER?
Klaske: Shortjes, jurkjes, rokjes en luchtige tops. Ik wil het niet te warm hebben.
Rieneke: Luchtige dingen. Mouwloze tops, shorts, jurkjes en rokjes.


ZOEK JIJ JE KLEDING DE AVOND VAN TEVOREN UIT OF DE OCHTEND ZELF?
Klaske: Als ik naar school ga, doe ik dat 's avonds al. Anders weet ik het wel, dan probeer ik tien dingen en kom ik toch weer bij het eerste uit. In de vakantie doe ik het gewoon 's ochtends.
Rieneke: Vaak doe ik dat de ochtend zelf. Als ik die dag iets speciaals heb dan doe ik het de avond van tevoren.

HOE VAAK SWITCH JIJ VAN KLEDING IN DE ZOMER?
Klaske: Te vaak. Soms vind ik het toch te warm, dan toch niet leuk (in de zomer kan je zo weinig laagjes aan) en vervolgens zit het niet lekker. Ingewikkeld hoor!
Rieneke: 's Ochtends vroeg is het vaak drama als het erg warm is. Ik switch misschien wel 5 keer van outfit.

ZONNEHOED; YAY OR NAY?
Klaske: Voor mij een nay, maar bij anderen vind ik het vaak wel erg leuk.
Rieneke: Nay, maar gewoon omdat ik het eigenlijk nooit draag. Bij anderen vind ik het een yay!



DRAAG JIJ IN NEDERLAND  ANDERE KLEDING IN DE ZOMER DAN IN HET BUITENLAND?
Klaske: Nee, eigenlijk niet.
Rieneke: Nee, ik pas mijn kleding niet echt aan in het buitenland. Natuurlijk let ik wel een beetje op de cultuur van het land, maar ik ben niet gelijk een hele andere Rieneke.

FAVORIETE KLEDINGSTUK VOOR DE ZOMER?
Klaske: Dit vind ik moeilijk. Heel moeilijk. Hoe kan ik ooit mijn favoriete kledingstuk voor de zomer kiezen? Eerlijk waar, ik weet het niet. Iets met teveel keuze... Maar ik ben toch echt wel heel erg dol op mijn tuinbroek!
Rieneke: Mijn heerlijk luchtige tuinbroek!



DRAAG JIJ ACCESSOIRES IN DE ZOMER?
Klaske: Ja. Ik draag gewoon oorbellen, kettingen en armbanden. Behalve als ik ga zwemmen.
Rieneke: Ja, mijn horloge doe ik alleen af als ik echt ga zonnen. Vaak heb ik ook gewoon oorbellen in. Armbanden draag ik vaak iets minder.

WAAR LAAT JE JOUW MOBIEL IN DE ZOMER?
Klaske: In mijn zak (als ik die heb), in mijn tas of gewoon in mijn hand,
Rieneke: In mijn hand, tas of zak.

ZONNEBRIL; YAY OR NAY?
Klaske: Yay! Ik houd van mijn zonnebril. Hij ziet er leuk uit (ook belangrijk!) en daarnaast kunnen mijn ogen beter tegen de zon.
Rieneke: YAY! Een zonnebril is echt heel erg fijn. Ik kan niet zo goed tegen heel erg fel licht. De zonnebril is een perfecte uitvinding.


Wij taggen: MyrtheLisa en Nienke.

Wil jij de tag ook overnemen? Dat mag! Aan de hand van de bovenstaande vragen kun jij ook deze tag invullen, maar daarnaast zijn er ook nog een aantal kleine, simpele regeltjes.
♥ Tag S-Diary in de post..
♥ Tag degene die jou getagd heeft.
♥ Tag 3 andere bloggers om deze in te vullen.
♥ En maak er verder een hele gave post van die de zomer op jouw blog brengt.

Wat is jouw favoriete kledingstuk voor de zomer?

Bron foto's: Pinterest

You Might Also Like

6 reacties

  1. Leuke tag Klaske en Rieneke! Ik ben nog steeds verliefd op jouw tuinbroek, Klaske, hij staat je enorm goed! En bedankt voor het taggen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een leuke tag!! Lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om jullie antwoorden te lezen! Mooie foto's ook er bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag en super lief dat jullie me getagd hebben! Ik ga even kijken hoe ik er een beetje mijn eigen draai aan kan geven, zodat het wat meer bij mijn blog past. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!