Haul | Tienertour en Sarenza

18:00


Na een nachtje met weinig slaap is het tijd voor de laatste dagen van onze tienertour. Rotterdam en Hilversum. Natuurlijk staat de tienertour in het teken van shoppen. In Utrecht heb ik ook al wat geshopt. Vandaag laat ik jullie zien wat ik heb gekocht. Hmm.. eigenlijk niet alles want mevrouw is haar Bershka tasje kwijt geraakt in Hilversum. In ruil voor het broekje wat ik daar kocht zal ik mijn nieuwe schoenen laten zien. 

Pull&Bear - € 9,99

Na het picknicken tijdens de meet-up van Naomi gingen we nog met de groep de stad in. Uiteindelijk waren we met 6 meiden in de Pull&Bear. We hadden bijna alle paskamers gekaapt. Met 3 dingen liep ik de paskamer in. Uiteindelijk wist ik van de andere 2 dingen dat ik ze niet wilde. Daarna heb ik nog wel een kwartier zitten denken of ik deze trui wel zou kopen. Toen ik zeker wist dat ik het wilde kopen liep ik naar de kassa. Daar kreeg ik nog een kleine verrassing. De trui was al afgeprijsd naar € 15,99, maar nu was het nog verder naar € 9,99 afgeprijsd.

C&A - € 7,90

Typisch een Rieneke t-shirt. Ik zag het liggen en ik werd opslag verliefd. De tekst past goed bij mij. Echt iets wat ik wil uitdragen. Niemand is perfect, maar we zijn ook niet perfect gemaakt. Probeer niet perfect te zijn. Het is veel leuker om uniek te zijn.

Monki - € 8,00


Toen we in Utrecht waren had ik deze blouse al gezien. Op dat moment had niemand zin in passen. In Rotterdam kwamen we weer bij Monki. Daar was die alleen nog een maat groter. Toch ging ik even passen. Wonder boven wonder stond het juist heel erg leuk. Ik had een highwasted broek aan en daar stond het perfect op.

Xenos - € 0,59 en € 2,79


Het enige wat ik in Hilversum kocht en niet kwijt raakte waren deze 2 dingen voor een agenda DIY. Krijt tape! Geweldig leuk voor op en in je agenda. Binnenkort ga ik mijn agenda pimpen en dan zullen jullie zien wat ik er mee ga doen. Ik had geen krijtjes meer dus een doosje krijtjes was ook wel handig om mee te nemen.


Even een complimentje voor de man bij de Starbucks in Hilversum. Dit is echt de allerallerallerslechtste interpretatie van mijn naam. 


Sarenza - €57,-

Een maandje geleden ongeveer kocht ik deze geweldige Vans in de sale op Sarenza. Ik ben gek op dit printje. Apart en precies iets voor mij. Deze schoenen draag ik echt met liefde. Wat zijn ze leuk! Ik heb al vaker de tip gegeven, maar voor aparte leuke schoenen moet je echt even op Sarenza kijken.

Wat is jouw favoriete item van deze haul? Schrijven ze jouw naam goed bij Starbucks?

You Might Also Like

1 reacties

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!