Haul | Tienertour

18:00


Voor de verandering eens keurig op tijd sta ik op dinsdagmorgen op het station te wachten. Een volle rugtas met daarin onder andere een volle portemonnee staat naast me op de grond. Plotseling komt een buschauffeur het perron op lopen. 'De trein rijdt niet tot 11 uur in verband met een seinstoring, je kunt die bus nemen', vertelt hij me vriendelijk. Ik slaak een diepe zucht. Die laatste dagen tienertour beginnen goed... 

Gelukkig bereik ik de bestemming van de eerste dag wel. Rotterdam! Samen met Rieneke speur ik naar het centrum, wij komen bijna nooit in Rotterdam en waarom is er nergens een bordje met centrum erop? Het blijkt dat we een goede keuze hebben gemaakt, wanneer we de grote stroom mensen volgen. Shoppen maar! Vandaag laat ik je zien welke items ik aan mijn kledingkast toe heb kunnen voegen!

C&A - 12,90
Bij de C&A in Rotterdam kocht ik deze leuke top. Je kunt hem van je schouders dragen, maar ook 'gewoon' staat hij hartstikke leuk. Ik ben verliefd op het printje en de kleur. Ik had hem al meerdere keren gezien toen ik in België was en deze keer besloot ik dat ik hem nu toch echt ging kopen. En voor het geld kon ik hem ook niet laten liggen natuurlijk!

C&A - 5 euro
Bij de C&A zag ik ook deze oranje trui. Ik kocht hem in maat M, want dan valt hij een beetje oversized. En daar hou ik van. Stiekem was er ook geen maat S meer. Hij is cropped en staat erg leuk bij een highwaisted broek of rokje. Het liefst zou ik hem nu al dragen, maar dat wordt wel heel erg warm. Ik ben er in ieder geval erg blij mee!

Monki - 20,00
Toen Rieneke en ik de Monki binnenliepen, werden we meteen enthousiast. Wat een printjes! En laat ik nu net dol op printjes zijn! Iets minder waren de prijzen, maar gelukkig was er sale. En in de sale zag ik dit jasje. Ik vind hem erg leuk. Ik kan me wel voorstellen dat het niet ieders ding is, aangezien hij wel heel druk is. Maar ik houd daar wel van! Geloof het of niet, dit is een maat XS. Hij valt heel erg oversized, dat vind ik persoonlijk erg leuk, maar ook daar moet je van houden. Een jasje om van te houden dus, haha.

Pull&Bear - 25,99
Op de meet-up van Naomi slenterden we nog door Utrecht en bij de Pull&Bear kocht ik iets leuks, zoals ik eerder al vertelde. Namelijk dit rokje! Ik ben er verliefd op en ik ben niet de enige, want op veel blogs heb ik dit leuke rokje al zien verschijnen. Naomi en ik stonden te zwijmelen bij deze rokjes, maar natuurlijk was onze maat er niet meer. Toen Naomi een tweede rondje door de winkel deed, waren ze aangevuld en nam ze er ook een voor mij mee naar de paskamers. Hij paste gelukkig goed en dus ging hij mee naar huis. Nu pronkt hij naast mijn andere favoriete rokjes aan mijn kledingrek.

In Rotterdam bleven we bij onze oom en tante slapen en de volgende dag ging de reis naar Hilversum. We waren eigenlijk van plan om naar Maastricht te gaan, maar dat was een paar uur heen en een paar uur terug. Niet echt de moeite dus. Maar Hilversum was ook een hele leuke stad!

Bershka - 6,99
Ik kom eigenlijk nooit bij de Bershka. Maar toen ik in Hilversum was, zag ik er hele leuke dingen. Helaas was mijn bankrekening al aardig leeg, anders had ik zeker meer gekocht! Ik ben dol op leuke printjes en toen ik dit rokje spotte, wilde ik hem natuurlijk meteen hebben. En ja hoor, even later stond ik aan de kassa dit rokje af te rekenen. 

H&M - 1; 
Hier valt eigenlijk niet zoveel over te zeggen, haha. Ik zag deze crop top hangen bij de H&M en het leek me wel een handige basic. En zo af en toe heb ik gewoon wat basics nodig, want alleen printjes met elkaar combineren wordt een beetje lastig. Hij is lekker luchtig en zit heerlijk en dat voor 1 euro!

New Yorker - 6,99
Ik wilde al heel lang een choker en ik kreeg de tip dat ze bij de New Yorker werden verkocht voor 2 euro. Die moest en zou ik hebben, maar bij de New Yorker aangekomen hadden ze die van 2 euro alleen nog in het roze. Ik houd wel van kleur, maar een roze choker, nee bedankt. Wel verkochten ze een choker en twee andere kettinkjes. Die vond ik ook heel leuk en dus kocht ik die!

New Yorker - 2;
Als ik bij de New Yorker ben, moet ik gewoon kijken bij de bandana's. Ik ben zo verschrikkelijk dol op die dingen. Ik kon het dus niet over mijn hart verkrijgen om er geen te kopen. Het werd een blauwe dit keer. Mijn allerlaatste tienertour aankoop. En ik ben er blij mee, want naar mijn mening heb je van bandana's nooit genoeg!

Er komen helaas geen outfits van de tienertour meer aan. In Rotterdam konden we niet echt een goed plekje voor outfitfoto's vinden. We waren in het centrum en wisten daar verder ook niks. En toen hebben we het in Hilversum ook niet meer gedaan.

Dat waren al mijn aankoopjes. Ik kan je vertellen dat mijn portemonnee op woensdagmiddag een stuk leger was dan op dinsdagochtend... Welke aankoop vind jij het leukste? Ik hoorde toevallig dat Rieneke haar aankopen ook nog wil laten zien, dus neem zeker nog eens een kijkje op onze blog! 

You Might Also Like

3 reacties

  1. Aah wat een gave items allemaal! Die kettinkjes met die choker zijn ook hartstikk leuk! Het spijkerrokje is gewoon pure liefde<3 X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! ik ben benieuwd hoe ik het allemaal voorbij zie komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankoopjes! Ik heb zelf ook een tienertoer gedaan, dat was echt leuk! Die spijkerrok is ook leuk, ik heb er ook eentje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!