DIY | Back to school with an unique agenda

18:00


Er lag al een tijdje een agenda van de Hema klaar voor een DIY. Elke keer dacht ik: 'Ja, dat ga ik zo doen', maar er was elke keer wat. Het licht was niet mooi. Ik was dingen kwijt. Uiteindelijk is het er afgelopen week van gekomen. Ik weet dat ik eigenlijk een beetje te laat ben, want morgen of overmorgen gaan de eerste mensen weer naar school. Zelf heb ik tot 25 augustus vakantie.



Als eerst heb ik alle benodigdheden bij elkaar gezocht. Een tijdschrift, een schaar, lijm, een stempel, washitape, krijttape, krijtjes en de agenda natuurlijk.


Deze tekst knipte ik uit het tijdschrift. De tekst past ook wel bij mij. Anders zijn is leuk. Eerst plakte ik het op met lijm en daarna plakte ik er voor het leuke effect nog 2 stukjes washitape overheen. 


Toen ik in Hilversum naar de Xenos ging vond ik krijttape Het leek me heel erg leuk om dat te gebruiken voor deze DIY. Je kan er met de krijtjes allerlei dingen op schrijven. Nu heb ik mijn naam er gewoon op geschreven. In de binnenkant van de kaft heb ik ook een stukje geplakt en daar heb ik '2015-2016' op geschreven.


Als laatst heb ik nog met een stempel in de hoek sterretjes gemaakt. Natuurlijk kan je zelf nog meer doen met stempels en washitape, maar ik wilde het een beetje rustig houden zodat iedereen er nog een eigen touch aan kan geven.

Wat vind jij van deze DIY? Wat voor een agenda heb jij voor dit schooljaar? 


You Might Also Like

3 reacties

  1. Deze is leuk! Ik begin met school op 1 september en heb dus nog een hele tijd om deze te maken! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk nog zo'n tijd vakantie! Ik ben benieuwd naar het resultaat. Laat je het ons zien? x Rieneke

      Verwijderen
  2. Leuk om je agenda zelf te versieren!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!