I'm not a beautyblogger!

18:00


Zoals jullie weten ben ik gewoon geen beauty meisje. Ik draag make-up, maar ik ben gewoon geen beauty meisje. Je wilt vast weten waarom. Vandaag ga ik dat jullie eens haarfijn uitleggen.

Volgens mij vragen echte beauty meisjes zich echt af wat ik aan het doen ben als ik mijn make-up doe. Ik voel me echt een enorme kluns als ik mijn make-up doe. Geef mij ook maar geen eyeliner in mijn hand, want de lijn komt tot net onder mijn wenkbrauwen met een beetje geluk. Mascara zit overal behalve op mijn wimpers. Ik probeer echt op te letten tijdens tutorials, maar ik bak er gewoon niks van.

Uren tutten is echt niks voor mij. Ik ben altijd weer blij als ik mijn snelheidsrecord verbeter. Waarom kunnen mensen zo rustig worden van tutten? Ik word er alleen maar agressief van. Als het niet lukt kan je beter uit mijn buurt blijven, want ik kan je niet verzekeren dat ik je heel laat.


Dure make-upmerken doen mijn echt helemaal niks. Ik wil nog wel graag een MAC lipstick, maar voor de rest zou het mij een worst wezen. Je koopt iets duurs en je hebt er maar even plezier van, omdat je het opmaakt. Volgens mij kan je beter een duur kledingstuk kopen (tenzij je nog in de groei bent) of een meubel, want daar heb je langer plezier van.

Echte beauty meisje worden helemaal blij als ze pan raken (de bodem van het product zien). Ik ga huilen in een hoekje, omdat ik weer geld moet uitgeven aan nieuwe make-up. Geld uitgeven is best fijn, maar aan make-up geld uitgeven is niet altijd even leuk. Ik denk dat het voor beauty meisjes ook niet erg is om pan te raken, want waarschijnlijk hebben ze een hele voorraad met make-up.


Het is echt heel erg, maar ik vergeet best vaak om mijn make-up er af te halen. Ik heb bijna geen oneffenheden in mijn gezicht, dus dat speelt ook wel een beetje mee. Vaak probeer ik het te doen, maar mijn bed ligt zo lekker. Als ik dan weer een tijdje goed bezig ben met het er af halen en mijn huid te verzorgen denk ik iets makkelijker: 'Vandaag even niet'.

Als ik weer geëpileerde wenkbrauwen heb houd ik ze nooit bij. Binnen de kortste keren staat er weer een hele bos. Ik vind het fijn als ik mijn wenkbrauwen weer kan inkleuren, maar het epileren is gewoon echt niet leuk. Om eerlijk te zijn ben ik niet zo van die hele strakke wenkbrauwen, maar een beetje geëpileerd is wel mooi.


Ben je er nu van overtuigd dat ik geen beauty meisje ben? Ben jij een beauty meisje? Waarom wel of waarom niet? Denken jullie er nog aan om een interieurvraag te stellen?

Bron foto's: Pinterest

You Might Also Like

8 reacties

  1. Ik ben ook geen beauty meisje. Ik gebruik niet eens make-up. Heeel soms, maar dat zwarte spul op m'n ogen maakt m'n gezicht zo bleek. En al dat foundation zal vast niet zo goed voor je zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, wat leuk geschreven! En ik vind het juist heeerlijk om uren te tutten voor de spiegel :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waarschijnlijk zijn jouw skills ook 100 keer beter dan die van mij hahahaha ;)

      Verwijderen
  3. Dit is zooooooooooooooooo herkenbaar! Het is alsof ik dit geschreven heb hahaha :) :) :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent hier niet de enige!! Leuk geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!