Men with style: Theo James

18:00


Volgens mij zit elk meisje te gillen als ze Divergent en Insurgent kijken. Niet alleen omdat ze ergens van schrikken, maar ook om Four. Four is  natuurlijk niet zijn echte naam, maar zijn naam is Theo James. Het leek mij wel een goed idee om vandaag weer een 'Men with style' te doen met in de hoofdrol Theo James. 


Theo zijn stijl is heel erg nonchalant. Deze outfit is een heel goed voorbeeld. Het lijkt alsof hij gewoon snel iets uit zijn kast heeft getrokken en dat het per ongeluk goed bij elkaar staat. Ik denk niet dat iedereen zijn tas kan waarderen, maar ik vind het echt geweldig staan. Normaal ben ik niet zo van de baardjes, maar bij hem staat het best wel goed. Zijn schoenen zijn leuk, maar niet heel bijzonder. Zelf had ik er een paar Dr. Martens bij aangetrokken. De outfit is heel erg nonchalant, maar er is wel goed over nagedacht. 


Kunnen we het er even over hebben hoe goed een pak hem staat? Die handen in zijn zakken maken zelfs een pak nog nonchalant. Ik ben nog steeds niet over dat pak heen. Het is gewoon een heel erg mooi pak en volgens mij kunnen we niet ontkennen dat het ook een mooie man is. Ik vind het ook leuk dat hij niet gewoon een zwart pak heeft, maar een blauw pak. Zwart vind ik zo standaard. Wel mooi, maar standaard. 


Als je Four zegt, zeg je Tris. Ik vind ze zo cute samen, dus ik vind dat in dit artikel een foto van hun samen moet gebruiken. Alleen al hoe hij kijkt laat mij smelten. Flannels zijn de beste uitvinding! Die opgerolde mouwen is weer typisch Theo. Gewoon een simpele zwarte broek staat er leuk bij. Ik vind de schoenen niet heel geweldig.


Zijn zwarte outfits uit de Divergent serie zijn echt geweldig. Zelf draag ik ook graag all black outfits. Het zwarte t-shirt benadrukt zijn gespierde armen. Toen ik deze foto opsloeg vond ik het gelijk nodig om Divergent weer te gaan kijken. Dat deed ik gisterenavond dus ook. Ik ben echt gek op de serie!

Ben jij ook zo gek op boeken en films als Divergent en The Hungergames? Dan heb ik nog een lees tip. Joelle Chatbonneau heeft een trilogie geschreven genaamd: 'De test', 'De studie' en 'Het examen'. Zelf ben ik nog bezig in 'De test', maar het is een verhaal in dezelfde trant. 

Welke outfit is jouw favoriet? Wat vind jij van Theo James? Wie moet de volgende keer aan de beurt komen?

Bron foto's: Pinterest en Google





You Might Also Like

5 reacties

  1. Die groene sweater staat 'm zo ongelofelijk goed. Woah.
    Ik denk ook dat ik nu meteen divergent en insurgent weer ga kijken, haha. Gotta love Four <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik had ook even een momentje nodig om die sweater te laten bezinken. Veel plezier met kijken! Yes <3

      Verwijderen
  2. LIEFDE VOOR DAT PAK<3 Ik heb echt een zwak voor mannen in pak. Can't help it. Al zijn flannels oook heel leuk. Alles is leuk. Theo James is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. IK OOK DAAR SMELT MIJN HARTJE VAN! Jaaa en hij is totaal niet lelijk!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!