Outfit | Tienertour Utrecht #1

15:26

Vandaag heb ik na een hele lange tijd weer een outfit voor jullie. Het heeft veel te lang geduurd, vind ik zelf, maar ik heb vakantie en heb dus niet meer mijn vriendinnen, die in een tussenuurtje wat outfitfoto's van me kunnen maken. Zoals wij gisteren al vertelden, zijn wij naar de meet-up van Naomi geweest (klik hier als je daarover wil lezen). En daar was Emma, die zo lief was om wat foto's van me te maken. Kijk je mee?

Emma moest helaas al wat eerder weg, omdat ze nog moest werken. En dus vroeg ze of ik nog snel wat foto's wilde maken en daar zei ik natuurlijk geen nee tegen. Ik kan nog niet zo heel goed overweg met een spiegelreflexcamera, maar dat zal vast veranderen als ik er zelf een heb! Emma maakte  heel snel ook een paar foto's van mij. Het zijn er niet veel, maar ik wilde ze jullie toch niet onthouden. 


Mijn jurkje is afkomstig uit de kringloopwinkel. Ik betaalde er 4,50 voor. Ik vind hem erg leuk, met de print en dan ook nog die gave details. Een echt klaskejurkje, haha. Ook mijn spijkerjasje komt uit de kringloop (een andere, dat dan weer wel). Mijn platformsneakers met sokken mochten natuurlijk niet ontbreken. En omdat het voor mijn doen een nogal kleurloze outfit is (niet dat daar iets mis mee is!) knoopte ik een rode bandana om mijn hoofd. 

























De meet-up van Naomi was de eerste dag van onze tienertour. En oh jongens, morgen gaan we naar Rotterdam. Daar overnachten we bij een oom en tante (handig hoor zo'n grote familie) en woensdag gaat de reis naar Maastricht. Daar ben ik nog nooit geweest, dus dat vind ik heel leuk. Over onze avonturen zal je ongetwijfeld nog genoeg lezen en ook komen er nog meer outfits van de tienertour aan! Ik ben blij dat ik eindelijk weer outfits kan plaatsen. Ik moet toegeven dat ik er nog wel 3 (oeps) heb, maar ik ben niet tevreden over de foto's. Mijn vriendinnen hebben toch iets meer fotoskills dan mijn vader en broertje. Of ze snappen beter wat ik wil. Kan ook.

Jurkje - Tweedehands // Spijkerjasje - Tweedehands // Schoenen - Sixty Seven via Zalando // Sokken - Action // Bandana - Onbekend // Oorbellen - Wibra

Ik hoop dat het leuk was om eindelijk weer een outfitpost te lezen. De credits voor de foto's gaan naar Emma en haar camera. Enne, als je nog leuke plekjes weet in Rotterdam of maastricht, laat het dan zeker achter! 

You Might Also Like

6 reacties

  1. Jaaa je outfit is zo leuk! Jij ook bedankt voor de foto's haha, er zaten nog best wat leuke tussen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! En wat hebben jullie een leuke blog! X Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige outfit! Ik hou van jouw jurkje, echt mooi ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tienertour wat gaaf! En die outfit, ookal zooo leuk! Vooral die schoenen! <3 <3 <3
    Ik ga volgende week naar de meet-up van Naomi, heb er zin in! :D Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!