Een terugblik op juli en wat doelen voor augustus

18:00


Aan het begin van juli schreef ik over mijn doelen. En nu augustus aangebroken is, moeten we daar natuurlijk even op terugblikken. En wat nieuwe doelen opstellen. Want dat hoort er ook bij. Lees je mee?


LONGBOARDING
Ik vertelde dat ik in juli heel veel wilde longboarden. Aan het begin van de maand ging dat helemaal goed. Ik longboardde superveel. Nu is dat wat minder. Het weer zit niet mee. Het regent of de wind is te hard. En een andere keer heb ik weer geen zin. Of ik vind dat ik deze gehaald heb? Eigenlijk niet. Dat begint al goed...


MY STORY
Ook wilde ik veel schrijven aan mijn boek. En dit is zo slecht gegaan. Ik schrijf een best wel heftig verhaal, wat ervoor zorgt dat ik me erg inleef en me meestal niet top voel als ik geschreven heb. Gewoon omdat het wat met me doet. En omdat de hoofdpersoon een beetje op mij lijkt. Toch wil ik wel heel graag verder gaan!

ENJOY
Genieten van het vakantieleven, dat is me wel gelukt. Pyjamadagen waren geen uitzondering. Shopsessies ook niet. Ik heb in de zee gezwommen. Ik ben bruin geworden. Ik heb heel veel niks gedaan. En het was heerlijk.


HTML
Ik wilde meer leren met HTML. En ik heb me er zeker in verdiept. En stiekem vind ik het best wel leuk. Of dit doel helemaal geslaagd is, mogen jullie bepalen. Maar zelf ben ik wel tevreden.

BOOKS
Ik was van plan zes boeken te lezen. En dat is me natuurlijk gelukt. Volgens mij waren het er wel acht. Of meer. Lezen is zo fijn!


Dat waren mijn doelen, die ik voor juli opgesteld had. Ze zijn zeker niet allemaal gehaald (oeps), maar in augustus wil ik me beter aan mijn doelen houden (weer een doel), haha, zo wordt het wel heel ingewikkeld. Ik heb voor augustus drie doelen en die moet ik van mezelf allemaal halen!

MONEY
In augustus wil ik graag geld verdienen voor een spiegelreflexcamera. Ik wil er zo graag een. Over een week ga ik weer een week op school werken, dus dan verdien ik sowieso geld. Voor de rest is het nog afwachten of ik ergens aangenomen word. Ik hoop het zo erg! En bij geld verdienen, hoort natuurlijk ook minder uitgeven. En dat is heel moeilijk als je Klaske heet.


SCHOOL
Ook wil ik weer goed beginnen met school. Ik ga dit jaar examen doen (help) en wil mijn huiswerk gewoon goed bij gaan houden. Ik ken mezelf na 16 jaar wel een beetje en ik weet dat ik een concentratievermogen van niks heb. Maar ik wil gewoon goede cijfers hebben en niet de stress hebben of ik het wel of niet ga halen. Dat wordt dus even geen blogs meer lezen onder mijn huiswerk. Dit is een hele lastige, maar ik ga ervoor!


HAVING FUN
Augustus lijkt me een perfecte maand om heel veel lol te hebben. Ik ben van nature iemand die heel erg veel van gezelligheid houdt en dol is op gek doen. Soms zorgt mijn stemming er een beetje voor dat dat niet lukt. Ik wil graag dat mijn stemming daar minder invloed op heeft, dus ik ga mijn best doen!


Ik hoef me in augustus zeker niet te vervelen. En ik ben heel benieuwd hoe ik in september terugkijk op deze doelen. Wat is jouw doel voor augustus? En vind je dat ik mijn doel voor HTML gehaald heb?

Bron foto's: Pinterest

You Might Also Like

5 reacties

  1. Heei! Echt cool dat je een eigen boek schrijft, lijkt me heel lastig. Ik vind dat het aardig goed gelukt is met de HTML, ziet er mooi uit! Het goede doel van school wil ik ook gaan proberen, maar of dat gaat lukken... :P

    Ik ben trouwens een nieuw blog gestart, met een vriendin. beatsofourmind.blogspot.nl. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje neemt!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke doelen! Longboarden lijkt me heel leuk. Alvast succes met je school komend jaar
    Liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jonne! Longboarden is ook heel leuk, absolute aanrader! Liefs, Klaske

      Verwijderen
  3. Balen dat je niet al je doelen hebt kunnen waarmaken, maar hey, ik heb vertrouwen in je, deze maand gaat het je echt wel lukken!

    O, en wat betreft Html, ik ben trots op je, jullie blog ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!