een nieuwe start?

10:02


'Huh, wat is dit? Waar is de oude vertrouwde The Cousins World gebleven?' Dit dacht je misschien wel toen je zojuist onze website opende. Want ja, van onze oude lay-out is niks meer over. De blauwe accenten hebben plaats gemaakt voor geel en het wereldbolletje is verdwenen. Ook de sidebar staat vol nieuwe foto's. Ja, wij maken een nieuwe start.

Nee, dat betekent niet dat we al onze oude blogs terugzetten naar concept. Absoluut niet zelfs. Iets waar we zoveel tijd in hebben gestoken, laten we natuurlijk gewoon toegankelijk. Maar het betekent wél dat we vanaf nu ietsje anders verder gaan.

We merkten allebei dat we de laatste tijd een beetje in een blogdip zaten. Geen ideeën meer om over te schrijven, het werd een beetje automatisch allemaal en dat is wat we nu juist niet willen. Wij willen graag dat je op onze blog komt om met een kopje thee lekker onze artikeltjes te lezen. Maar als lezer merk je snel als het enthousiaste er een beetje vanaf is.

Wij heten nu al sinds mei The Cousins World en dat is iets wat we niet gaan veranderen. We zijn nichtjes en op onze blog krijg je een kijkje in onze wereld. Makkelijk toch? Wel willen we dat 'wereld' iets letterlijker gaan nemen. Dat betekent dus dat we gaan schrijven over wat ons bezighoudt. Dat kan een heel serieus onderwerp zijn (bijvoorbeeld zoals ik schreef over vluchtelingen), maar natuurlijk ook gewoon een stukje met een flinke dosis humor.

Voor jou als lezer veranderen er dus een paar kleine dingetjes. Onze artikeltjes komen nog wel op dezelfde dagen online, maar dan niet meer om 18:00. Het kan zo zijn dat we het 's ochtends rond 6 uur inplannen, maar ook dat we ons schrijfsel publiceren wanneer het klaar is. Als je onze artikeltjes echt niet wil missen, kan je ons volgen op Bloglovin'! 1 klik op die button in de sidebar en je blijft voor altijd op de hoogte.

Ik hoop dat ik jullie voor nu genoeg bijgepraat heb. En ik ben heel benieuwd:

wat vinden jullie van onze nieuwe start?

You Might Also Like

5 reacties

  1. Hee is dat hetzelfde template als die van mij haha? Wel heel leuk en ik ben benieuwd naar jullie schrijfsels :D Xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, dit is een andere, hihi. Hij lijkt er wel een klein beetje op inderdaad. Maar die van jou ben ik ook nog tegengekomen en heb ik bewust niet gedownload. :) Liefs!

      Verwijderen
  2. Het ziet er heel mooi uit! Ben benieuwd naar nieuwe artikelen:) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie zijn al de tweede die hun blog dippen in een hele mooie nieuwe lay out! Ik ben benieuwd, leukleukleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!