Lachen, verdwalen en poseren

18:00




'Ik heb er zin in.' 'Dat kan niet, ik heb er al meer zin in.' 'Ik heb het meeste zin.' Zo begon mijn dag gisteren. Met een doodnormaal whatsappgesprek tussen Rieneke en mij. We zouden naar Zwolle gaan en daar hadden we allebei ongelooflijk veel zin in. Lekker bijkletsen, elkaar plagen, foto's maken en winkels in. Oftewel een perfect dagje.

Na een kwartier op het perron gewacht te hebben, zag ik eindelijk Rienekes trein aankomen. Even later waren we herenigd en gingen we speuren naar een nieuwe panty voor mevrouw, want die had eerder die dag al een harde smak gemaakt toen ze de bus wilde halen. Gelukkig was dat niet heel moeilijk, aangezien er een HEMA op het station zit.

Rieneke kleedde zich snel even om waarna we naar het centrum vertrokken. Wonderbaarlijk genoeg sloegen we een heel aantal winkels over. Zelfs de H&M. Op de een of andere manier slaag ik daar niet meer de laatste tijd. De Bershka moesten we wel met een bezoekje vereren. Op de website had ik namelijk een perfect shirt gevonden met de tekst: save the earth, it's the only planet with chocolate. Die moest wel gekocht worden uiteraard.

Bij de HEMA kochten we een lunch en daarna ging de zoektocht beginnen. Op naar Søstrene Grene. En ik ben echt een afschuwelijk dom persoon wat dingen vinden betreft. Maar na een heleboel speurwerk en hulp van Google Maps vonden we het op de makkelijkste plek ever. Onze zoektocht werd gelukkig wel beloond met een ontzettend leuke winkel met allerlei geweldige dingetjes. En met lege handen ging ik niet naar huis, dat kan ik verklappen.

Ook de Sissy Boy gingen we nog even binnen en wat is dat een leuke winkel. Maar zo duur. In ieder geval perfect om een paar fotootjes te schieten!

Ook hielden we nog een hele fotosessie bij het water. Ik heb nog nooit zoveel gekke blikken gehad, het was ronduit awkward. Maar deze cousins lieten zich niet tegenwerken en gingen vrolijk verder. Wat resulteerde in een ontzettend tof resultaat. En dat komt zeker nog een keer voorbij!





Kom jij weleens in Zwolle?

You Might Also Like

6 reacties

  1. Oh dat shirt van Bershka is zo leuk! En ik wist helemaal niet dat Sostrene Grene in Zwolle zat, ik ben benieuwd wat je daar gekocht hebt. :D Klinkt als een supergeslaagd dagje! Liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey! Die foto's zijn gemaakt in de Sissyboy, daar ben ik ook geweest hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig en vrolijk praatje! Leuk!! En dat kaartje heb ik heel misschien wellicht aangeschaft.. Hij is te awesome om te laten liggen :) In zwolle ben ik geloof ik nog nooit echt geweest om te shoppen en te snuffelen, dus dat is nog een goed idee om op een leuke zondag/vrije middag te doen. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's!!
    xx Amber (www.thecomfycreative.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zwolle is echt dichtbij, maar toch ben ik er nog nooit geweest!! Tja, na dit artikel moet ik wel he ;) Het ziet er zo leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke blog hebben jullie!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!