WISHLIST

18:00


Ik ben ongelooflijk dol op kleding kopen, zoals jullie misschien al wisten. Daarom legde ik mezelf een koopverbod op. Voor een maand. Ik heb me er redelijk goed aan gehouden. Twee tweedehandskledingstukken belandden in mijn kast (dat mocht, dus niks aan het handje). Ook baande nieuwe bedrijfskleding een weg naar mijn kledingkast. Dat was gelijk ook de enige uitzondering, maar goed helemaal niks gekocht heb ik dus niet. Misschien doe ik deze challenge volgend jaar als arm studentje wel weer. Als ik helemaal niks te besteden heb. Anyway, ik mag dus weer kleding kopen. Tijd voor een wishlist!


Niet dat ik nu mijn hele bankrekening ga plunderen, want dat vind ik ook een beetje jammer, maar ik hoef de sites van mijn favoriete winkels niet meer te vermijden. Dat is ook wel fijn eerlijk gezegd. En aangezien het echt herfstig weer is, leek het me leuk om jullie te laten zien wat ik nog heel erg graag wil hebben deze herfst. Kijk je mee?




hierhier en hier

De Pull and Bear heeft mijn hart gestolen is volgens mij niet van plan deze terug te geven. OH JONGENS, HEBBEN JULLIE DIE COLLECTIE GEZIEN? Ik wil echt alles hebben. Alles. Ze hebben sweaters met perfecte teksten, heerlijk oversized blouses en tuinjurkjes. Ik denk dat ik voorlopig maar niet de echte winkel moet bezoeken, want dat komt niet goed. De foto's op de website zijn ook gewoon heel mooi (die met die camera, aaah) en de website zelf vind ik ook echt een pluspunt. De lay-out is veel mooier dan die van bijvoorbeeld H&M, ik ben ontzettend enthousiast!




Ik denk dat ik hier niet veel over hoef te vertellen. Nouja, één woordje dan. Liefde. En duur. 


Ook de Bershka heeft geweldig leuke tops. Ik ben helemaal verliefd op deze. Op de voorkant staat monday is too long... en op de achterkant without coffee. Een meisje uit mijn klas heeft dit shirt en elke maandag moet ik er een complimentje over geven. Ik wil 'm ook!

hier en hier

Dit zou ik zo dragen als outfit. Ik ben dol op de leuke print van het rokje en ook de top vind ik heel tof. Ik ben er nog steeds niet overheen dat New Look Nederland verlaten heeft. Er bestaat zoiets als verzenden, maar toch... Gelukkig kan ik volgende week (Londen!) weer de echte winkel bezoeken.

Ik ben overigens niet gesponsord of iets dergelijks. Dit is dus gewoon puur enthousiasme.

Wat staat er op jouw wishlist?









You Might Also Like

8 reacties

  1. Wat goed dat je het een maand hebt vol gehouden zonder (veel) kleding te kopen, trots op je! En oeh, die trui van de pull & bear wil ik nu ook hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liefde en duur. EVERY SINGLE TIME! :( Het was heel stom want ik ging vandaag shoppen en toen kwam ik bij de Pull&Bear toen was m'n geld op maar daar hingen zoveel mooie dingen, want want want! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SORRY LIEVE DILYS IK HEB PER ONGELUK JE BERICHT VERWIJDERD!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke wishlist! Ik heb echt heel nog zoo veel dingen die ik wil kopen 0_0
    liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh zulke leukeee dingen! Die blouse is echt heel gaaf!! fjällrävens zijn inderdaad duur, maar zoooo leuk! Ik zie 't maar als een goede investering :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!