Cousin talk #3 | Druk, druk, druk

18:00

Vandaag zal er geen artikel van Klaske online komen. Het is haar niet gelukt om wat te schrijven. Ik zal kort uitleggen waarom.



Klaske en ik zijn enorm druk met school. Klaske zit in haar examenjaar. Ik ben begonnen aan mijn 2e jaar en ik heb al 3 projecten voor de komende periode. Kortom we hebben minder tijd om te bloggen. Natuurlijk proberen we te blijven schrijven en volgende week kan je gewoon weer een artikel van Klaske verwachten. Dinsdag zal ik ook weer een artikel posten.


Naast school heeft Klaske net een baantje en dat is allemaal ook even wennen. Zoals jullie af en toe wel een beetje hebben kunnen lezen heb ik wat problemen met mijn gezondheid. Niet iets om je over druk te maken, maar die bezoeken aan mijn arts slurpen ook tijd.

We streven er naar om goede artikelen voor jullie af te leveren dus als er een keer geen artikel is komt dat, omdat we niet genoeg tijd hadden om een goed artikel voor jullie af te leveren.

Heb jij het ook weer zo druk met school? 

Bron foto's: Pinterest

You Might Also Like

3 reacties

  1. Doe maar lekker rustig girls, overspannen worden is niet fijn, en wij wachten wel :)
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar ben ik het mee eens! Doe wat goed voelt! (Okay, op de een of andere manier heb ik het idee dat dat niet de beste uitroep is die hierbij past, maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel..)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!