Outfit | Wanderlust

18:00


Afgelopen zaterdag was het eindelijk zo ver! De 'cousins' werden herenigd. Het was wel weer eens tijd om elkaar te zien en natuurlijk moest ik Klaske persoonlijk feliciteren en een dikke knuffel geven. Heerlijk weer kletsen, lachen en logeren.

We hadden besloten om zondag outfit foto's te gaan maken. Voor het middageten gingen wij op pad met de camera van Klaske. We liepen een stukje door de wijk heen. Na een tijdje kwamen we bij een heel erg mooi plekje. Een aantal jaar geleden hadden we in die buurt amateurfoto's gemaakt. Nu waren we gewapend met een camera en een stukje ouder.


Als eerst was het mijn beurt om als fotomodel te fungeren. Het was echt een prachtig plekje. Klaske en ik kregen er allebei een wanderlust gevoel bij. Ik heb bij mij in de stad niks te klagen over mooie plekjes en natuur, maar in een dorp is het toch allemaal wel heel mooi. 


Eindelijk maken jullie ook kennis met mijn grote liefdes (naast mijn docs), mijn Vagabonds. Echt die schoenen lopen heerlijk! Als je al docs hebt en je wil investeren in andere schoenen die bijna vergelijkbaar lopen dan moet je een paar Vagabonds kopen.


Toen het de beurt aan Klaske was om voor de camera te staan ging de zon even vervelend doen. We kregen het niet voor elkaar om op precies hetzelfde plekje mooie foto's te maken. Toen zijn we een stukje doorgelopen en hebben we nog hele mooie foto's kunnen maken.


Ondertussen werden we vanaf het water bekeken door 2 meisjes in een bootje. Ze vroegen zich af wat wij aan het doen waren en waarom. Ik moest er wel een beetje om lachen. Waarschijnlijk zou ik op hun leeftijd hetzelfde vragen.


Het was een heel erg leuk en gezellig weekend! Het minst leuke was de maandagochtend. Vroeg mijn bed uit. Hopen dat ik mijn overstap in Zwolle ging halen. Rennen voor diezelfde overstap. In de trein met een stelletje die de hele tijd aan het zoenen waren. Ja, dat zijn wel echt de beste ochtenden van je leven, maar dat was het allemaal waard!


Trui - H&M Divided
Rok - VeroModa
Sokken - Klaske mijn voeten zijn, maar een maatje groter dan die van Klaske. Kleine voeten familie.
Schoenen - Vagabond
Choker - Claire's

Wat vind jij van mijn outfit? Wat heb je afgelopen weekend gedaan?

You Might Also Like

9 reacties

  1. Heel veel liefde voor deze outfit, je trui en je Vagabonds zijn perfect!<33

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeeeh, leuk! Echt een fijne outfit voor de koudere dagen denk ik, en dan straks helemaal met een dikke zachte thermolegging aan! Oh nee, daar willen we nog eerst niet aan denken. Eerst de herfst. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh mooi! Ik hou echt van deze outfit, je ziet er prachtig uit! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!