Er is er één jarig!

06:30


HIEP HIEP HOERA! Klaske is jarig! Alweer 17 jaar oud!

Lieve Klaske,

Vandaag ben je eindelijk 17 geworden! Van harte gefeliciteerd met het behalen van deze saaie leeftijd (ja ik ben ervaringsdeskundige)! Ik hoop dat je een hele leuk dag hebt. Zaterdag kom ik je persoonlijk een leuke avond bezorgen! Ga lekker genieten van de taartjes en lekkere dingen, want dat hoort er allemaal bij. Eet maar voor het hele jaar. Nog een jaartje en dan ben je 18. Dan zijn we samen volwassen. Dat vind ik wel een hele prestatie van ons. Ik ben ontzettend blij met zo’n ontzettend lief nichtje. Zelfs als we oude omaatjes zijn zetten we samen het bejaardenhuis op stelten. Dan lopen we er nog lekker anders dan anderen bij. We zijn ons zelf en daar mogen we trots op zijn. Ik ben wel benieuwd hoe de 17 jarige Klaske is.  Zet je feesthoed vandaag maar op en blaas de kaarsjes uit. Schreeuw door de school dat je eindelijk 17 bent! Maak er een hele fijn en leuke dag van. Geniet nog even van dit jaar, want daarna ben je ineens volwassen. Klaske die volwassen is dat kan ik nog niet helemaal voorstellen. Ik zal je 20 maart gelijk vertellen hoe het is om 18 te zijn! Tot zaterdag lief nichtje van mij! Ik hou van je Klas

Drie dikke smakkerds voor je verjaardag en een knuffel,

Rieneke


Lieve Klaske

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je vandaag een superdag toe met heel veel cadeautjes, taart, gezelligheid, aandacht en liefde! Jammer genoeg kan ik je niet in het echt een dikke verjaardagsknuffel geven, maar in gedachten ben ik vandaag toch een beetje bij je. Hopelijk gaan we elkaar snel een keertje ontmoeten en dan geef ik je alsnog een dikke knuffel! Geniet van je nieuwe levensjaar ♥

Liefs,



NATIONAAL KERSENDAG!

De wonderschone prelude van de dag
Begon bij mij met een orenbrede glimlach
Enthousiast doch gedwee
Huppelde  ik de trap af,  tree na tree


Het is 24 september tweeduizendvijftien
Niet zo maar een donderdag zoals je zou verwachten misschien
Geloof je me als ik grofweg beweer
Dat ik deze dag in het bijzonder adoreer?

Het ontbijt, mijn lunch, mijn avondmaal
Deze dag valt beslist niet te ontkennen  in mijn levensverhaal.
Maar och Myrthe, wat ben je het toch aan het uitstellen!
Voor de draad ermee, ga het ze gewoon eerlijk vertellen!

Dus hierbij verkondig ik met een schaterlach van oor tot oor,
En zing ik in een vals maar oprecht koor:
Het is vandaag NATIONAAL KERSENDAG!!!!!!!
PS: O ja, het is vandaag ook nog Klaske’s verjaardag….

Nee grapje lieve Klaske!
Naast deze geweldige fruitdag sta ik vandaag natuurlijk ook  stil bij het feit dat jij vandaag 17 bent geworden! Ik wens je een awesome, geweldig, fantastisch, fabulous jaar toe, met ontelbaar veel geluksmomenten, omringt met liefdevolle mensen en een arena vol fans voor je blog (want dat verdien je -en Rieneke natuurlijk ook ;) - ) Maar voor vandaag wens ik je een hele fijne verjaardag, prachtig weer, waardevolle en gewenste geschenken (een receptenboek, frutsel dingen van de HEMA en sfeervolle kussens of course) en uiteraard als kers op de taart een geweldig kersvers jaar vol inspirerende ervaringen en herinneringen.

Heel veel liefs,
Myrthe

PS: Je had me nog beloofd te vertellen hoe het is om als 17 jarige door het leven te gaan, dus ik wacht ;)


Lieve Klaske,    

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! Ik wens je nog heel veel mooie jaren toe. We kennen elkaar nu nog geen half jaar (of tenminste, jij volgde mij al wel een tijdje zonder mijn weten) maar het lijkt veel langer! Je vertelde nooit heel veel over jezelf, maar uit wat je zei kon ik opmaken dat je het enorm moeilijk had (en hebt), lichamelijk en psychisch. En om dan positief te blijven... Dat vind ik zo knap van je!
We kunnen ontzettend met elkaar lachen maar ook serieuzere gesprekken gaan we niet uit de weg. True friendship, right? ;) Ik kan nu nog wel een heel verhaal op gaan hangen maar ik zeg alleen nog dit: Klas, ik hou van je en ik sta altijd voor je klaar. Altijd.

Duizend dikke verjaardagsknuffels (en taart) van Emma

Feliciteer jij Klaske ook?

Bron foto's: Eigen materiaal, Nienke en Pinterest

You Might Also Like

6 reacties

  1. IK KAN NU ALLEEN ZEGGEN DAT IK MET EEN ONWIJS GROTE GLIMLACH NAAR M'N SCHERM STAAR. BEDANKT LIEVERDS! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk om zo gefeliciteerd te worden! En natuurlijk zeg ik ook tegen jou Klaske: Super gefeliciteerd met je verjaardag!! 17 alweer, dat begint eng dicht bij volwassenheid te komen. Geniet van deze dag, voor je het weet is ie voorbij. HAPPY B-DAY! Liefs Fenna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Klaske, gefeliciteerd!! Hopelijk wordt het een awesome jaar met leuke dagen, en hopelijk heb je ook veel taart gegeten vandaag samen met veel kadootjes (al liggen die wellicht zwaar op de maag :). Geniet nog voor een paar uurtjes van deze speciale dag! Liefs, Dilys

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!