5 dingen waar ik blij van word #2

18:00

Ik merk aan mezelf dat ik de laatste tijd weer heel erg in het negatieve blijf hangen. Ik kijk tegen heel veel dingen negatief aan, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling! En omdat ik weer wat positiever wil kijken naar alles wat er gebeurt, plaats ik weer een 5 dingen waar ik blij van word! Het idee heb ik van Naomi, die af en toe een happy list plaatst op haar blog. Ben je benieuwd waar ik blij van word? Lees dan snel verder!


Ik word blij van...

Dat ik naar de Experience Day van de CHE ben geweest. Ik heb een plog gemaakt van mijn ervaringen. En zoals ik daarin ook al schreef, het was geweldig! Ik weet nu voor de volle honderd procent dat communicatie echt mijn ding is en dat geeft een heel fijn en goed gevoel. Nu weet ik waar ik mijn jaartje 5 havo voor ga doen!


De EO Jongerendag. Het was een geweldige dag. De muziek was gaaf (Switchfoot, aaah), de sfeer was fijn en de preken waren mooi. Vooral de preek van Eric Samuel Timm heeft me erg geraakt. je kunt hem hier terugkijken, kost je misschien een kwartiertje, maar het is zeker de moeite waard! Ondanks dat er ook minder leuke dingen gebeurd zijn, wil ik positief op deze dag terugkijken!


Een prachtig armbandje, die ik van Lianne (een vriendin) kreeg. Ik vind het zo lief dat ze hem aan me gaf en telkens als ik er naar kijk, maakt het me blij. Het geeft me het gevoel waardevol te zijn. Het herinnert eraan dat er mensen van me houden. En bovendien dat God van me houdt.


Muziek! Ik luister constant muziek op Spotify van mijn eigen afspeellijst. Misschien deel ik hem nog wel een keertje!:) Momenteel is de muziek van Switchfoot wel echt favoriet! Ze maken me blij met hun goede muziek!


Het weer! Het zonnetje schijnt zo heerlijk. Ik geniet er heel erg van. Langzaam worden m'n armen en benen bruin en dat vind ik leuk, hihi! Ja dat zonnetje mag van mij nog wel even blijven!


Zo. Na het typen van deze blog merk ik dat positief doen me toch echt helpt! Ik ben weer even helemaal blij! Het zou heel leuk zijn als je in de reacties achterlaat waar jij blij van wordt! 

Bron foto's: Pinterest, Google, eigen materiaal

You Might Also Like

3 reacties

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!