Outfit - Elephants And My New Dungaree!

18:00

Zoals ik in een andere outfitpost al vertelde, had ik een leuke EO-Jongerendagoutfit gescoord bij de Primark. En vandaag laat ik hem aan jullie zien. We hadden op de EO-Jongerendag zelf helaas geen tijd om outfitfoto's te maken, maar op de zaterdag erna kreeg ik mijn vader toch nog zover om outfitfoto's te maken. Dus kijk lekker mee!

Op zaterdagochtend verwachtten ze regen en dus kwam het heel goed uit dat ik vroeg wakker was. Om 8 uur had ik al ontbeten en rond 9 uur al aangekleed. Ja, je mag me voor gek verklaren hoor. En het was nog droog dus ik smeekte mijn vader of die alsjeblieft even outfitfoto's van me wilde maken. En na een beetje zeuren en aanmoedigen kreeg ik hem mee. Ik laat dan achterwege dat hij onderweg nog tien minuten met de buurman ging staan kletsen (zucht...) terwijl de lucht steeds donkerder begon te worden...


Maar zoals je ziet, heb ik hem uiteindelijk toch zover gekregen. En ik ben blij met de foto's, dus thanks dad. We liepen naar een brugje vlakbij mijn huis. Best een prima plekje voor outfitfoto's vond ik. Eigenlijk had ik een andere plek in mijn hoofd, maar omdat het zou gaan regenen en we dan nog de fiets moesten pakken, gingen we hierheen.


Op de EO-Jongerendag zelf had ik ook nog een bandana om mijn hoofd geknoopt, je bent nu eenmaal een bandanameisje of je bent het niet, maar deze keer had ik dat niet. Het leuke olifantenshirtje vond ik voor 3 euro. Ik was meteen verliefd op het printje en vond hem heel erg leuk voor onder mijn tuinbroek. De tuinbroek vond ik voor 15 euro. Niet heel goedkoop, maar zeker niet duur! En omdat ik er nog zo graag eentje wilde, kocht ik hem!


En het was een hele handige outfit voor de EO-Jongerendag. Ik kon er goed in bewegen (want dat is wel nodig, haha) en het zat ook nog eens lekker! Mijn gympen waren dan ook de handigste schoenen om aan te doen. Ze zitten heel lekker en ik kon er goed mee springen, wat ik dan ook fanatiek heb gedaan. En bij thuiskomst voelde ik mijn voeten wel, maar had geen blaren ofzo. Ja, dat had ik vantevoren goed ingeschat;)


Shirtje - Primark
Tuinbroek - Primark
Schoenen - Van Haren 
Sieraden - Onbekend

Ik ben tevreden over mijn outfit! En wat vind jij ervan? Laat het me weten in de reacties!

You Might Also Like

5 reacties

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!