Outfit - Looking To The Future At The Beach

18:00

Vlakbij mijn school is een strandje. En het leek me leuk om daar outfitfoto's te maken. Dus sleepte ik mijn vriendin mee naar the beach (het is echt een ministrandje, maar dat doet er niet toe). En gelukkig was ze weer zo lief om outfitfoto's van me te maken. Dus vandaag een outfit at te beach! 



De avond voor de de dag dat ik deze outfit droeg, kletste ik weer met Rieneke op Skype. Ik zat een beetje in outfitstress en dus gingen we samen een outfit samenstellen. En daar is dit uitgekomen. Een skater skirt die ik eigenlijk nooit droeg, maar toch wel heel leuk vind. Met mijn shirtje uit m'n shoplog. En het inmiddels bekende witte vestje.


Zoals ik al vertelde huppelden we in een tussenuur naar het strandje. Het was heerlijk weer en heel lekker om bij het strandje te zijn. Af en toe vloog er een hond naar me toe, die het gelukkig het niet op mij gemunt had, maar op z'n stok of bal. Ook vaarde er een bootje voorbij. En het voelde een beetje als vakantie. Vlakbij je school. Dat kan dus.



Good things are going to happen. De tekst die m'n shirt me voorhield. En een tekst die ik heel mooi vind. Ik kijk uit naar de toekomst. Positief. Wat staat me allemaal nog te wachten? Ik heb zoveel zin in mijn studententijd. Op kamers. Een studie doen die ik leuk vind. Gewoon mijn ding. Klaske zijn. Ook al gaat het niet altijd even lekker, de goede dingen gaan gebeuren. Ik geloof erin.


Ook droeg ik mijn geliefde schoenen. M'n neppe dr. Martens, die maar 30 euro waren en er na de winter nog steeds goed uitzien. Wat wil je nog meer! En m'n roze sokken, Matchend met mijn shirt. Ja, ik vind deze outfit leuk. Future, I'm waiting for you!


Shirt - Takko
Vestje - Onbekend
Rok - Primark
Schoenen - Van Haren
Sokken - Action

Wat vind jij van mijn outfit? Kijk jij ook zo uit naar de toekomst? Enne ik beken dat dit mijn eerste outfit is zonder iets wat tweedehands is. Haha:) 

You Might Also Like

1 reacties

  1. De toekomst... Ja, wat zal ik zeggen... De ene keer heb ik heel veel zin in de toekomst, een andere keer denk ik: kwam de Heere Jezus maar snel terug. Een beetje dubbel dus.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!