Outfit - Flowerdress

18:00

Op een normale schooldag (help, dit lijkt zo lang geleden) ging ik in een tussenuur outfitfoto's maken met een vriendin. Op een heel gave locatie. Vind ik tenminste. Onder een brug voor een muur met graffiti stond ik te poseren in mijn bloemetjesjurkje. Die ik al een poosje heb, maar niet zo vaak draag. Vraag me niet waarom, want ik heb geen idee. Want eigenlijk is hij hartstikke leuk. Kijk je mee?

Bij het maken van deze foto's heb ik zoveel lol gehad met mijn vriendin. Het waaide nogal hard en eerst moesten we op mijn fiets naar de locatie toe. En aangezien mijn vriendin niet bij mij achterop wil na een eerder incident, moest ik plaats nemen op mijn bagagedrager. Die helemaal niet lekker zit overigens. Op locatie aangekomen was het nog een hele klus op mij normaal op de foto te zetten (is altijd zo, maar nu nog erger). Ik moest namelijk constant lachen en de wind zorgde ook niet voor de allercharmantste foto's.


Maar nu even verder over mijn outfit. Ik draag een bloemetjesjurkje, die ik bij mijn eerste en enige bezoekje aan Amsterdam heb gekocht. Ja, ik weet dat het erg is. In de toekomst hoop ik er vaker te komen. Ik combineerde hem met een jasje, die jullie al eerder voorbij hebben kunnen zien komen. (Wow, dat zijn veel werkwoorden achter elkaar). In een van mijn eerste outfits namelijk! Ook droeg ik mijn platformsneakers met daarin witte sokken.


Dit vind ik altijd heel makkelijk om aan te doen wanneer ik geen zin heb om hard na te denken wat ik met wat ga combineren. Geprint jurkje, jasje/vestje, leuke schoenen en eventueel nog een bandana. En klaar is Klaske. In mijn haar had ik een hipsterknotje. Heb ik tegenwoordig steeds vaker. Vind ik leuk namelijk.



Ik draag een kettinkje met geloof, hoop en liefde. De drie belangrijkste dingen van het christelijk geloof. Ik heb hem al heel lang, droeg hem niet echt meer, maar tegenwoordig draag ik hem weer elke dag. Ook heb ik zoals altijd mijn armbandjesverzameling weer om. En ja, ik weet dat ik mijn handen op de foto een beetje krampachtig heb. Maar ik had geen betere detailfoto. En nobody is perfect, toch? 

Zien jullie daar ook iets interessants op de grond liggen? Nee? Ik ook niet.
Jurkje - Forever 21
Jasje - Onbekend
Schoenen - Sixty Seven via Zalando
Sokken - Action

Zo dat was mijn geklets weer voor vandaag. Wat vind jij van mijn jurkje? En van de locatie?

You Might Also Like

5 reacties

  1. Ik vind je jurkje super leuk! En de locatie is ook zeker goed gekozen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat hipsterknotje staat je leukk, moet je me ook maar es leren want mijn hopeloze pogingen falen al-tijd... Dat jurkje is superschattig en de achtergrond is koewl (nu denk ik aan een koe. Hhaha.)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah, tof Klaske! Superleuke locatie en dat knotje rock jij echt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!