Outfit - Skater Girls Are The Prettiest

18:00

Zoals jullie al hebben kunnen lezen, ging ik vrijdag naar Rieneke toe en bleef een nachtje slapen. En wat was het fijn om haar weer te zien! Ik had haar zo gemist. Na een lange reis, ik deed er een uur en 45 min over met de trein en bus terwijl het 30 min met de auto is, kwam ik eindelijk aan. Op zaterdag gingen we outfitfoto's maken. Op de skatebaan. Ja, diep vanbinnen zijn we skater girls;) Ben je benieuwd naar mijn outfit? Lees dan snel verder!


Ik was helemaal in m'n element op de skatebaan. Het was zo'n gave plek om outfitfoto's te maken! Ik klauterde naar boven voor de foto en gleed weer naar beneden om vervolgens weer naar boven te klauteren voor de volgende outfit bovenop... Ja, kleine Klaske kwam weer naar boven;)



Ik droeg een rood geprinte broek. Een keer bij de kringloop gekocht voor 2 euro. Je bent nu eenmaal koopjesjager of je bent het niet!;) Daarover droeg ik een spijkerjack (deze hebben jullie nog nooit gezien, woehoe!) en mijn witte top met kant van onder. Ook mijn geliefde ketting had ik weer om (ja sorry). En mijn spijkergympen waren natuurlijk ook weer van de partij. 




Het was zo gezellig met het foto's maken. Het was uitproberen, lachen en leuke foto's maken. Eigenlijk waren we van plan om ergens anders naar toe te gaan, maar toen ik de skatebaan zag racete ik met Rieneke in de rolstoel daarheen. Daar moest en zou ik foto's maken. Het deed mijn verlangen naar een longboard nog sterker groeien, maar in de zomervakantie ga ik er een kopen! Ik heb er zo'n zin in. Heerlijk longboarden tussen de weilanden en... Oké ik stop anders ga ik nadenken over hoelang de zomervakantie nog wel niet duurt... 


En als jullie dit lezen vieren wij feest op de EO-Jongerendag. Je kunt live meekijken en dat zou ik zeker doen, misschien zie je ons nog wel voorbijkomen!;)

Spijkerjack - Tweedehands
Top - New Look
Broek - tweedehands, oorspronkelijk van H&M
Schoenen - Van Haren
Ketting - Onbekend

En wat vinden jullie van mijn outfit? En van de foto's? Ik ben nieuwsgierig!

You Might Also Like

2 reacties

  1. Oeh leuke outfit Klaske! Die broek met dat topje is echt superschattig<3 Liefss

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!