My Favorite Places To Be

18:00

Iedereen heeft wel een plekje waar je helemaal tot rust kan komen. Waar je heerlijk kan leren. Waar je je prettig voelt. Waar je kan ontspannen. Waar je jezelf kan zijn. Ook ik heb zulke plekjes en vandaag neem ik jullie mee naar een aantal van deze plekjes. Dus ga je mee?


Mijn kamer
Mijn eerste plekje is mijn kamer. Ik zit heel erg graag lekker op mijn bed te lezen, muziek te luisteren, filmpjes te kijken of te leren. In mijn kamer voel ik me prettig. Het is 'mijn' plekje. In mijn kamer zijn de dingen waar ik blij van word. Mijn kleding, bijvoorbeeld. Mijn boekenkast vol leuke boeken. En zoals ik al zei, mijn bed met kussentjes erop zit heerlijk! Mijn kamer is dé plek waar ik het liefste blog, blogs lees en inspiratie opdoe. Zonder mijn kamer zou deze blog niet eens bestaan;) Ja, mijn kamer is een favoriete plek om te zijn!


Bij de rivier
Zo'n twintig minuutjes fietsen van mijn huis is een prachtig plekje. Een bankje vlakbij het water. Ik bedacht me vandaag dat ik er veel te weinig kom en daar wil ik ook verandering in gaan brengen! Het bankje is het plekje waar ik kan denken en dromen. Uitkijkend over het water droom ik over mijn toekomst. Over wat ik later wil gaan doen. Over hoe mijn leven over tien jaar is. En misschien is het ook wel een heerlijk plekje om te lezen en te leren. Het is er zo rustig. Af en toe komt er een boot voorbij en heel soms zie je iemand. Maar je bent er meestal heerlijk alleen. Als de zon ondergaat en zo over het water schijnt, is het er prachtig. Zeker een favoriete plek waar ik helaas te weinig kom!


In de tuin
In de tuin vind ik het ook heerlijk. Het is er niet heel rustig, want ik woon in een buurt met veel kinderen, maar ik geniet er altijd wel lekker van het zonnetje. Dat mijn benen steeds bruiner worden, komt omdat ik in de tuin zit. Ik lig lekker op onze ligstoel (we hebben er maar eentje en dus is het altijd vechten!;)) en luister een muziekje. De tuin is niet een productieve, maar wel een favoriete plek!


In het kassengebied
Het kassengebied is vlakbij mijn huis. En daar heb je een prachtig fietspad. Heerlijk om bijvoorbeeld te skeeleren, maar ik wandel er ook weleens. En als ik straks mijn longboard heb... Heerlijk tussen de weilanden. Het geeft een vrij gevoel. Het gevoel van niets hoeven. Heerlijk! Weer een favoriet dus!



Dit waren mijn favoriete plekken. Wat is jouw favoriete plek? Wat doe je daar graag? En welk gevoel krijg je daarbij? Laat het me weten in de reacties, ik ben heel benieuwd!

Bron foto's: Pinterest, eigen materiaal

You Might Also Like

8 reacties

  1. Mijn favoriete plek is op jouw kamer xoxo ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijn kamer is ook mijn favoriete plek, haha! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn kamer, absoluut! Zo heerlijk om een eigen plekje te hebben. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn kamer, en dan met mijn laptop op bed, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeeh, wat een fijne plekjes allemaal zeg! Ik hou van mijn bed, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een leuke plekjes heb jij in de buurt!
    Zulke plekjes heb ik in Amsterdam helaas nog niet gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!