Slaapkamer make-over #1

18:00

Op mijn 8ste verhuisde we, ik mocht zelf kiezen wat ik met mijn kamer wilde doen. Ik koos voor heel veel kleur. Oranje vloerbedekking, groen bureau, veel blauw en roze. Nu ben 17 en ben ik er al een paar jaar klaar mee. Daarom komt er een serie over mijn slaapkamer make-over.


Wat ik precies wil gaan doen met mijn kamer weet ik nog niet. Mijn oranje vloerbedekking moet in ieder geval vervangen worden. Mijn licht gele muur kan ook een nieuw kleurtje gebruiken. Mijn kasten kunnen uit mijn kamer, omdat de inloopkast nu van mij is. Ik moet ook op zoek naar een ander bureau.



Op dit moment is mijn kamer een enorme bende dus daar ga ik nu geen foto van maken. Als ik alles heb verplaatst naar mijn broer zijn oude kamer zal ik een foto maken van mijn lege kamer. Ik zal dus een tijdje op de oude kamer van mijn broer slapen, maar dat heb ik er wel voor over. 

Ik wil het interieur wat volwassener maken, maar toch moet er wel kleur in blijven. Waarschijnlijk wordt het een industrieel interieur. Ik weet niet of er elke week een blogpost komt over mijn slaapkamer make-over, maar jullie zullen vaker een blogpost kunnen lezen over de make-over.



Deze blogpost is een beetje kort, maar dat komt omdat ik best wel druk ben met stage en school. Ik hoop dat jullie dat voor een keer niet zo erg vinden. 

Ben jij blij met je kamer? Heb je een eigen kamer? Wat vinden jullie van deze serie? 

You Might Also Like

10 reacties

  1. Oeeh, wat leuk! Ik zou ook graag een kamer make-over doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is ook heel erg tof! Als je tips nodig hebt om met iets kleins een grote verandering te maken kan je mij een berichtje sturen :) (rienekesworld@gmail.com)

      Verwijderen
  2. Same hier, haha. Mijn kamer is knalroze, iets wat ik koos toen ik een jaar of 10 was. Nu vreselijke spijt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dan baal je echt van je geweldige keuze toen je jong was!

      Verwijderen
  3. Ik ben super blij met m'n kamer! En het lijkt me leuk om te zien hoe je kamer wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is fijn! Het lijkt mij heerlijk om weer trots te kunnen zijn op mijn kamer! Ja ik ben ook benieuwd wat ik er uiteindelijk van maak. Ik kreeg vandaag op stage ideeën door een leuk behang :)

      Verwijderen
  4. Jaaa wat leuk en nieuwe kamer, ik ben zo benieuwd!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een paar jaren geleden heb ik mijn kamer ook veranderd. Ik had alles blauw/turquoise in mn kamer. Ik heb toen echt alles eruit gedaan en ben opnieuw begonnen. Nu is alles wit/taupe. Succes met ideetjes verzinnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!