Outfit - Orange With Flowers

18:00

Zoals ik in mijn plog al vertelde, ben ik pas naar de Primark geweest. En ik ben niet met lege handen naar huis gegaan! Vandaag krijgen jullie dus de eerste outfit met mijn nieuwe kleren te zien! Lekker zomers met bloemetjes en een felle kleur. Precies waar ik van houd! Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!

Ik was al best moe van de Experience Day en dus gingen we in Arnhem alleen even snel naar de Primark. Het werd alleen niet snel, want telkens wanneer ik bedacht dat ik nu echt ging afrekenen, zag ik weer wat leuks. Dit is wat overdreven natuurlijk, maar de collectie viel me dit keer niet tegen! Ik heb niet extreem veel gekocht, maar dat doe ik nooit meer bij de Primark. Heel veel vind ik te standaard;) 


Toen ik al in de pashokjes was geweest en een hele leuke EO-Jongerendagoutfit uit had gekozen, zag ik ineens een leuk gebloemd rokje. Voor maar 3 euro. Ja, ik meen het. En van skater skirts krijg ik nooit genoeg dus die ging mee! Ik heb hem snel in de winkel even gepast (ja, ik weet dat dat eigenlijk niet mag). En hij paste precies! En het was ook nog eens de laatste in mijn maat, wat een geluk toch weer!


Ik combineerde dit leuke rokje  met een oranje top. Ook de laatste in mijn maat. En 5 euro in plaats van de 12 euro, die op het prijskaartje stond. Weer een meevaller dus! Heel veel mensen op mijn school hebben deze top, maar dan in het wit of zwart. Normaal zou ik hem dan al niet meer kopen, maar omdat de meeste mensen hem toch niet in het oranje kopen (ik heb er nog niemand mee gezien) en het me toch een handig en luchtig ding leek, kocht ik hem toch. Tja, een beetje van  mijn principes afgeweken;) 


Ook droeg ik weer een bandana en mijn geliefde oorbellen. Een poosje geleden vertelde ik dat ik ze kwijt was, maar ik heb ze weer teruggevonden en nu kan ik ze gelukkig weer in! En aan mijn voeten zaten mijn spijkergympen as always. Ze zijn wel een beetje aan vervanging toe nu... Iemand tips waar ik leuke nieuwe gympen kan vinden?


Hemdje - Primark
Top - Primark
Rokje - Primark
Schoenen - Van Haren
Bandana - New Yorker

Dit was dan mijn outfit! Ik ben benieuwd wat jij er van vindt! Laat het vooral even achter in de reacties! Vind ik leuk!:)


You Might Also Like

4 reacties

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!