Outfit - Music Is My Life

18:00

Vandaag heb ik een outfit, die iets met muziek te maken heeft. Ik droeg namelijk een panty met muzieknoten. Ik heb geen idee waar hij vandaan komt, maar ik heb hem via m'n moeder gekregen. En ik ben er blij mee! Vandaag dus een praatje over muziek en mijn outfit. Benieuwd? Lees snel verder!


Nadat ik na een lange dag uit school kwam, bracht mijn moeder me verblijdend nieuws. 'We waren kleding aan het uitzoeken en toen vonden we een muzieknotenpanty. En toen dachten we dat is misschien wel wat voor jou...' Ik hoefde geen seconde na te denken, terwijl ik de desbetreffende panty nog niet eens gezien had. Die was voor mij! Een panty met een leuk printje, geweldig toch?! Jullie weten hoe dol ik ben op geprinte leggings en op alles wat maar een leuk printje heeft. Ik was dus heel erg blij met mijn nieuwe aanwinst! Thanks mam!


Ik combineerde deze panty met een net-niet of toch-wel crop top, die ik vorig jaar in de sale scoorde bij de H&M. Ik ben dol op dit ding. Daaronder droeg ik een simpele zwarte skater skirt. En omdat ik het nogal kleurloos vond, knoopte ik een rode bandana om mijn hoofd.


Ik vind dat deze panty me de gelegenheid geeft om over mijn favoriete muziek te praten. Dus dat doe ik lekker even!:) Zoals ik al vertelde luister ik veel naar Switchfoot en ook Royal Tailor vind ik erg leuk. Ze waren allebei op de EO-Jongerendag en dus heb ik ze beiden live gezien, aaah! Wanneer dit online komt, is dat al twee weken geleden:( Verder vind ik de muziek van Britt Nicole erg leuk. En er zijn nog zoveel meer artiesten  en nummers die ik geweldig vind. Zo vind ik Superheroes van The Script een heel mooi liedje en ook A Sky Full Of Stars van Coldplay is een favoriet! Dat nummer doet me erg denken aan de EO-Jongerendag van vorig jaar, want toen was de opening met dat nummer. En dit jaar hebben we op de EO-Jongerendag met Royal Tailor en heel het stadion lekker Shake It Off van Taylor Swift gezongen. Dat was een heel leuke ervaring. Met zoveel mensen en dan dat nummer!:)


Met het foto's maken heb ik ook nog iets wat heel awkward was, meegemaakt. Ik sleepte iemand mee (nee hoor, ik vroeg het netjes en die persoon wilde het graag doen) en ze maakte vlakbij de school snel outfitfoto's. Toen kwam er een wiskundeleraar langs in zijn auto (ik heb hem 4! jaar lang gehad) en hij stond even stil en keek echt zo van... Aaah, ik kon wel door de grond zakken. Awkward. Ik schaam me er niet voor hoor, maar als je allemaal verschillende poses aanneemt en precies een heel bekende leraar langskomt, is dat toch niet helemaal leuk;)


Top - H&M
Rokje - H&M
Panty - Onbekend
Schoenen - Van Haren
Bandana - Onbekend

Zo, dit was mijn outfit en een heleboel geklets:) Wat vinden jullie van mijn muzieknotenpanty? Leuk of juist helemaal niks?


You Might Also Like

6 reacties

  1. Jaa superleuke match zo die outfit! En aahh zo awkward dat had ik ook wel eens, helemaal omkijken doen ze dan... ;) Maarr shake it off hehe Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Ik vid je panty heel tof!
    (Wat een leuk blog, ga het gelijk volgen!)
    Liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!