5 dingen waar ik blij van word #1

18:00

Op de blog van Naomi zag ik dat ze weer een happy list had geplaatst en dat herinnerde me eraan dat ik ook maar eens naar de leuke dingen in mijn leven moet gaan kijken. Ik ben vanuit mezelf heel erg geneigd om alles heel negatief te bekijken, maar vandaag gaan we dat even niet doen!



Ik word blij van...



Mijn vriendinnen. Ze zijn gewoon geweldig en ik weet dat ik altijd bij ze terecht kan. Ze vrolijken me op en we kunnen lekker gek doen. En ook Rieneke en Frederike, mijn nichten wil ik even noemen. Jullie zijn super! Als jullie dit lezen, ik hou van jullie!<3




Dat ik afgelopen week op de foto ben geweest met Joram Kaat en nog twee mensen van Beam. Beam is de jongerenorganisatie van de EO en met een groep doe ik mee aan de Beamchallenge en daar hadden we opnames voor. Ik kon er maar eventjes bij zijn, omdat ik een belangrijke afspraak had, maar een foto heb ik wel!





Dat ik een blog ben begonnen. Dit is echt een goede keuze geweest. Ik heb er meer dan een jaar over nagedacht en nu heb ik het eindelijk gedaan! Ik vind het tot nu toe heel erg leuk en geniet er echt van!




Dat ik weer kan genieten van de kleine dingetjes. De bloesem aan de bomen, het zonnetje dat schijnt en het lekker lachen om helemaal niks. Ik heb het gemist, maar nu kan ik het weer en ik geniet er dubbel van!



Dat ik lieve reacties op mijn blog krijg. Ik was bang voor hele negatieve reacties, maar iedereen reageert positief en wanneer ik een reactie krijg op een artikel word ik helemaal blij!



Leuk dat je dit artikel weer hebt gelezen! Weer eens wat anders dan een outfitpost;) Vertel me in de reacties waar jij blij van wordt!

Bron foto's: We Heart It, Google

You Might Also Like

6 reacties

  1. Aaaaahhhh wat lief♥ Weer leuk geschreven Klaske!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aawh, super leuk dat je een happy list plaats! Ze helpen me echt, en zo te lezen jouw ook :). Ik vind dat je nu al een leuke blog hebt, ik had er ook echt een jaar over nagedacht, en ik heb er nooit spijt van gehad dat ik er een ben begonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze helpen mij ook heel erg! Dankjewel! Ja ik heb er echt superlang over nagedacht en hopelijk krijg ik er ook nooit spijt van (denk het niet, want ik vind het nu al helemaal geweldig!) Echt heel erg leuk dat je op mijn blog reageert!:D

      Verwijderen
  3. Aah wat lief^^ Ik wordt ook heel blij van de kleine dingen! En natuurlijk van vriendinnen die lieve berichtjes plaatsen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!