Voorstellen en Outfit

20:15

Hoi! Wat leuk dat je dit berichtje op mijn blog leest. Ik zal mezelf even voorstellen.
Ik ben Klaske, 16 jaar oud, dol op schrijven en weg van fashion. Daar zal mijn blog dan ook voornamelijk  over gaan, maar ook andere dingen zullen langs gaan komen.
Ik ben niet zo'n beautymeisje en voor reviews van producten en looks hoef je dan ook niet op mijn blog te komen;)




Dit was mijn outfit van vandaag. Ik heb toch al echt een beetje de zomer in m'n bol en dus trok ik een wit kanten top aan. Omdat het zonder mouwen natuurlijk nog veel te koud is, trok ik er een blauw, lang vest over aan, grijze skater skirt erbij, zwarte (nep)dr Martens aan mijn voeten en om het geheel een beetje op te fleuren knoopte ik een roze bandana om mijn hoofd. Dit is een outfit waarin ik me echt mezelf voel en dat is dan ook wat ik zo leuk vind aan mode, je kan jezelf erin uiten.

Ik zal nog wat detailfoto's laten zien.




Ik weet dat de kwaliteit van mijn foto's nog niet al te best is, maar daar ben ik ook nog een beginnend blogger voor;) Tja enne, dat kleine laddertje in mijn panty mag je ook  wel even over het hoofd zien;)

Top - Tweedehands
Bandana- Tweedehands
Vest - Action
Rokje - Forever 21
Schoenen - Van Haren

Zoals jullie zien, is het meeste wat ik draag budget. En dat is ook waar ik van hou, van zo min mogelijk geld een leuke outfit bij elkaar zien te krijgen,

Ik hoop dat jullie dit blogje leuk vonden om te lezen, laat gerust een reactie achter en nogmaals welkom op Klaskesworld!




You Might Also Like

0 reacties

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!