Outfit - Famke

20:24



Ook vandaag scheen de zon weer heerlijk en dus kon ik het niet laten om weer outfitfoto's te gaan maken. Ik had het laatste uur vrij en ging samen met mijn vriendin Famke rond school op zoek naar een plekje. Dat plekje was snel gevonden, want we vonden de muur wel een goede achtergrond.
Eigenlijk zou ze alleen foto's van mij maken, maar ze ziet er zelf ook altijd heel leuk uit. En dus vroeg ik haar of ik haar kleding ook mocht fotograferen voor een blogje. Gelukkig mocht dat en dus krijgen jullie vandaag haar leuke outfit te zien!




Famke draagt een hele leuke blouse (we hebben hem samen gekocht en ik heb hem ook), gecombineerd met een zwarte skater skirt. Om het geheel op te fleuren, draagt ze een fel gekleurde panty. Aan haar voeten heeft ze nep-vans.



Ze draagt ook nog een ketting en oorbellen, die ik helaas vergeten ben om goed te fotograferen. Maar geloof maar van mij dat ze heel leuk zijn;)

Blouse - Primark
Rokje - C&A
Panty- Hema
Schoenen - Van Haren
Oorbellen - Hema
Ketting - C&A


We hadden het heel gezellig!:)


Ik vind de outfit van Famke heel erg leuk! En jij? Ik ben heel erg benieuwd wat jouw mening over haar outfit is, maar zelf is ze vast het meest benieuwd. Het zou dus leuk zijn als je een reactie achterlaat! (Oh ja, morgen om 18.00 kunnen jullie mijn outfit verwachten, dus neem dan ook zeker een kijkje!)

You Might Also Like

3 reacties

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!