5 favoriete kledingstukken

18:00

Vandaag laat ik jullie mijn 5 favoriete kledingstukken zien. Het zijn dingen, die ik of al heel vaak gedragen heb of waarvan ik bijna niet kan wachten om ze te gaan dragen. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!





Als allereerste dit leuke jurkje. Ik kocht hem afgelopen september bij de C&A en ik vind hem nog steeds heel erg tof. In de winter combineerde ik deze met een spijkerjasje en mijn (nep)dr Martens en high knee socks en ik denk dat ik deze in de zomer ook nog gewoon ga dragen, maar dan met blote benen en zonder jasje;) Aanstaande woensdag zullen jullie hem ook nog zien, wanneer ik hem aanheb in het tweede deel van mijn Outfits Of The Week. Dus neem aanstaande woensdag om 18:00 zeker weer een kijkje!
Jurkje - C&A (Clockhouse)



Dan dit rokje. Jullie hebben hem al kunnen zien in het eerste deel van mijn Outfits Of The Week. Het hele verhaal over het kopen heb ik daar al verteld, dus als je dat nog niet gelezen hebt, moet je even naar de vorige blogpost kijken. Ik vind alles aan dit rokje gewoon heel gaaf. De kleur, het model, de strepen. Ik weet zeker dat ik deze nog heel vaak zal dragen en kan haast niet wachten om lekker met blote benen met dit rokje rond te lopen;)
Rokje - New Yorker



Dan deze maxidress. Ik kocht hem tweedehands, maar oorspronkelijk komt hij van de New Look. Ik wilde nog heel erg graag een maxidress en toen ik deze in een tweedehands winkeltje zag hangen, had ik niet veel tijd nodig om na te denken. Die was voor mij! Ik betaalde er volgens mij 5 euro voor. Ik ben echt helemaal verliefd op het printje. Nu kan ik hem natuurlijk nog niet aan, maar straks als het heerlijk weer wordt, huppel ik lekker rond in deze geweldige jurk!
Maxidress - Tweedehands, oorspronkelijk van New Look


Ook dit truitje kocht ik tweedehands. Hij valt lekker wijd en is niet cropped, maar wel iets korter dan normaal. Het is me niet helemaal gelukt om hem goed op de foto te zetten, maar jullie zien hem sowieso nog een keer in een outfitpost langskomen. Dus dan krijg je er waarschijnlijk een duidelijker beeld bij. Voor nu is hij nog iets te koud, maar zodra het weer ietsje warmer is, trek ik hem weer aan!
Truitje - Tweedehands


En als laatste nog dit jasje. Deze heb ik samen met mijn moeder gekocht bij de kringloop voor 6 euro. Meestal combineer ik deze met gele (ja gele, dat lees je goed) kniekousen en een zwarte skater skirt. Hij begint voor nu al iets te warm te worden en dus zal ik hem niet heel vaak meer aantrekken. Misschien zien jullie hem nog eens in een ouftitpost verschijnen.
Jasje - Tweedehands, oorspronkelijk van Only.

Dit waren dus mijn favorieten. Wat is jouw favoriete kledingstuk? En koop je net als ik veel tweedehands of juist niet? Vertel het me in de reacties.


You Might Also Like

4 reacties

  1. Wat gaaf dat je zoveel tweedehands koopt, ik kan echt nooit wat leuks vinden haha... En gele kniekousen, hoe leuk is dat! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Tja, mijn moeder is daar ook wel mee bezig en heeft me geleerd hoe ik leuke dingen tussen al dat stomme spul kan vinden;)

      Verwijderen
  2. Ik herinner me het verhaal van dat rokje nog heel goed. Ik zie ons daar nog zo in de paskamer staan. Jij met je rokje en ik met mijn jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!