Outfit - Geprinte legging

18:00


Er was eens een meisje en op een dag ging ze naar de Action. Ze keek even rond en vond de sokken waar ze naar zocht en deed die in haar mandje, maar toen liep ze naar het schap met geprinte leggings. En daar ging het mis... Want ze werd plotseling verliefd op een geprinte legging en er was geen houden meer aan, ze moest hem hebben. Maar ja, er zat een kleur blauw in waar ze geen shirtje of hemdje van had... Snel liep ze naar het schap met hemdjes en vond de perfecte kleur blauw. Even later verliet ze de winkel met niet alleen sokken, maar ook een geprinte legging en een nieuw hemdje... Oeps, dat was natuurlijk niet helemaal de bedoeling.


Nu mogen jullie natuurlijk raden wie dat meisje was;)


Nee, nu even zonder gekheid, ik vond deze geweldige legging bij de Action! Voor maar 3 euro... Tja, te leuk om te laten liggen natuurlijk... Zeker als je naam Klaske is.




Ik combineerde deze legging met een zwart strak rokje, een blauw hemdje en een jasje, waarvan ik bijna was vergeten dat ik die ook nog had... Ook droeg ik een ketting, die ik pas bij het opruimen van mijn kamer weer tegenkwam.


En natuurlijk konden deze schoenen niet ontbreken. Ze zijn gewoon geweldig en elke keer als ik ze zie, word ik blij. Ja ik kan het nog steeds niet geloven, dit geweldige paar is gewoon in mijn bezit!:)

Hemdje - Action
Jasje - Fame, made in Italy
Rokje - H&M
Legging - Action
Schoenen - Sixty Seven via Zalando
Ketting - Onbekend

Zo zie je maar weer dat een leuke outfit echt niet duur hoeft te zijn! Vertel me in de reacties of je net als ik wat heb met geprinte leggings, of juist niet. Ik ben nieuwsgierig!:) (Oh ja, morgen om 18:00 staat er weer een blogje voor je klaar...) 


You Might Also Like

6 reacties

  1. Wat een leuke outfit, ik ben verliefd op je schoenen!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah dankjewel Emma! Echt superleuk dat je op mijn blog hebt gekeken!:) haha ik ben er zelf ook helemaal verliefd op!:)

      Verwijderen
  2. Heel leuk geschreven :) En ik vind het printje van de legging ook heel tof! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aah dankjewel! Ik vind hem zelf ook helemaal geweldig, hihi. Zo leuk dat je op mijn blog kijkt, ik volg jou ook al een poos en toen ik zag dat je gereageerd had, had ik echt even zoiets van aaah zo gaaf!:) x

      Verwijderen
  3. Super leuk, ook leuk geschreven, haha! Je schoenen zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!