Outfit - The Sun Is Shining!

16:33



Hoi! Vandaag heb ik alweer een outfit voor jullie. Ik vind het zelf gewoon heel leuk om outfits te verzinnen en kan bijna niet wachten om deze te delen met jullie!


Ik zag vanmorgen toen ik om 10 uur nog lekker in mijn bed lag dat het zonnetje scheen en kreeg direct zin in een kleurige outfit voor vandaag. En zoals jullie kunnen zien, is dat wel gelukt!


Ik vroeg mijn broertje net om outfitfoto's te maken en hij deed het, naar mijn mening, best goed! Nu heb ik dus iemand, die ik altijd even kan vragen om foto's te maken, handig!





Even wat detailfoto's van mijn schoenen en top met ketting. En ja, ik draag dezelfde ketting en oorbellen als de vorige keer, duidelijk favorieten dus. Mijn schoenen heb ik sinds twee weken ofzo, Het zijn platform sneakers en vanaf het moment dat ik ze voor het eerst zag, was ik verliefd op ze. En toen ik ze bestelde en zag dat dit het allerlaatste paar in mijn maat was, werd ik heel gestresst. Ik heb ze heel snel besteld en ja hoor, daarna verscheen toch echt uitverkocht bij maat 36. Wat een geluk weer! Ook ben ik best wel klein dus door deze schoenen ben ik net een paar centimeter groter:)


Deze highwaisted broek scoorde ik een paar weken geleden bij een tweedehands winkeltje en daar kocht ik ook mijn spijkerjasje. Ik geloof dat het jasje drie euro was en de broek twee, nou daar kan ik, ook al puilt mijn kast uit, het niet voor laten liggen! Ook draag ik weer een bandana. Op een of andere manier vind ik die dingen zo geweldig. Het fleurt je outfit gewoon op ofzo. 




Top - New Look
Spijkerjasje - Tweedehands, origineel van Vero Moda
Broek - Tweedehands, origineel van Pieces
Schoenen - Sixty Seven via Zalando
Bandana - New Yorker
Ketting - Action
Oorbellen - Action




Leuk dat je deze blog weer hebt gelezen, laat gerust weten wat je van mijn outfit vindt. Is dit iets wat jij ook zou dragen, of niet? 











You Might Also Like

2 reacties

  1. Wat haal jij toch superleuke koopjes bij tweedehands winkels! :) Waar ga jij naartoe? Want ik vind meestal alleen maar oude meuk. xx Adrianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Tja, overal en nergens eigenlijk. moet je maar een keer samen met mij een dagje vintage shopping doen, dan vindt je vast wel wat!:)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!