Outfit - Rieneke

18:00

Vandaag heb ik even geen outfit van mezelf, maar van Rieneke, die eerder deze week een gastblog schreef. Ik snap dat je denkt: neemt ze nu ineens je blog over ofzo? Maar we zagen elkaar zaterdag op mijn oma's verjaardag en hebben toen direct foto's gemaakt. En haar geweldige outfit wil ik gewoon met jullie delen!





Zoals ik al had verteld, vierden we zaterdag mijn oma's verjaardag. En daar was Rieneke, die eerder deze week een gastblog over interieur schreef, ook. Zij is degene die me heeft geïnspireerd met haar kledingstijl, waardoor ik langzamerhand mijn eigen stijl gevonden heb. Ze loopt er altijd heel leuk bij en gelukkig mocht ik foto's van haar outfit maken en ze zelfs met jullie delen!


Rieneke draagt een grijs shirtje met daarover een heel leuk jasje. Daarbij draagt ze een spijkerbroek en haar donkerblauwe dr Martens. Ook draagt ze een canvas tas. Ik zal jullie wat detailfoto's laten zien.




Achter Rienekes dr Martens zit nog een verhaal en dus zal ik dat even met jullie delen:) Ik had donkerblauwe dr Martens gevonden in een tweedehands winkeltje. Ze zagen er nog heel goed uit en waren bijna niet gedragen en ik was natuurlijk direct enthousiast. Dus kocht ik ze. Maar ze zijn maat 37 en ik heb maat 36... En dr Martens moet je echt niet te groot dragen en na lang wikken en wegen, deed ik ze weer weg. Met pijn in mijn hart. Maar toen heeft Rieneke ze gelukkig gekocht, want zij heeft wel maat 37!:)

Top - H&M
Jasje - Tweedehands
Broek - Tommy Hilfiger 
Schoenen - Tweedehands, dr Martens
Horloge - Sekonda
Tas - Hema

Ik vind Rienekes outfit heel erg leuk! En wat vind jij van deze outfit? Zou je het zelf ook dragen of juist niet? Laat het allemaal achter in de reacties!

You Might Also Like

2 reacties

  1. Leuke outfit zeg! Jammer dat de Docs net te groot voor jou waren haha.. Enne als je ze soms in maat 41 vindt hou ik me aanbevolen ;P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja was idd jammer, maar nu heb ik goede look-a-likes:) okee dan stuur ik ze naar je op!;)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!