Blogspiratie TAG

18:00

Op de blog van Emma zag ik de Blogspiratie TAG voorbijkomen. En ik had zin om die ook te gaan doen! Dus ben je benieuwd waar ik mijn inspiratie vandaan haal? Lees dan snel verder! 




Volop inspiratie of loop je tegen het zogenaamde writers- of bloggersblock aan?
Ik heb eigenlijk meestal volop inspiratie. Maar ik blog natuurlijk nog niet zo heel lang, dus ik ben benieuwd of ik ooit nog tegen de writersblock aan ga lopen;)


Als de woorden even niet uit je vingers komen; hoe voel je je dan?
Geïrriteerd. Maar gelukkig is dat me nog maar een keer overkomen en toen ik even wat anders gedaan en daarna vlogen de woorden weer uit m'n vingers.

Hoe blijf je gefocust tijdens het uitwerken van een bericht?
Daar doe ik eigenlijk helemaal niets voor. Als ik gewoon achter de computer zit, komen de woorden eigenlijk vanzelf. Behalve als er allemaal mensen om mij heen aan het praten zijn, want dan is mijn focus ver te zoeken.

Welke brainstorm-techniek zorgt gegarandeerd voor inspiratie?
Tja, een echte brainstorm-techniek heb ik eigenlijk niet. Meestal bedenk ik ineens een idee en dat voer ik dan uit.

Helpt muziek je ook als je blogspiratie zoekt?
Nee. Muziek helpt mij niet om inspiratie te krijgen.



Waar ontstaan de beste ideeën?
De beste ideeën ontstaan bij mij op de raarste momenten. Als ik bijvoorbeeld aan het douchen ben of als ik op de wc zit. Tja...

In welke inspirerende omgeving werk je graag?
Lekker in mijn eigen kamertje met de radio aan. Ik heb mijn kamer in de zomer veranderd en ben er nu heel blij mee. Ik zal hem zeker nog eens aan jullie laten zien, maar daarvoor wil ik eerst nog even alles perfect op orde hebben;)

Welke bloggers inspireren jou?
De meeste bloggers inspireren mij. Ik vind het gewoon zo leuk om te zien dat iedere blogger doet waar ze goed in is en echt passie heeft voor haar blog. Dat inspireert me enorm.

Hoe zit het met andere bijzondere inspiratiebronnen?
Tja, dat zijn er een heleboel. Ik kan buiten ineens wat zien, waardoor ik een idee krijg, maar soms zegt ook iemand iets en dan is dat al genoeg om een idee te krijgen!:) Ik word gewoon door heel veel geïnspireerd en daar ben ik blij mee!

Ik vond deze tag heel erg leuk om te doen. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen. En als jij ook blogger bent, waar haal jij je inspiratie voor blogs vandaan? En anderen, wat inspireert jou enorm? Ik ben van plan om elke vrijdag een tag te gaan doen, dus als je nog een leuke tag weet, laat die dan even achter in de reacties! Daar help je me ontzettend mee:) 

Bron foto's: zelfgemaakt, weheartit, google

You Might Also Like

2 reacties

  1. Yay wat leuk ingevuld! Ik vind het altijd zo mooi om te zien als iemand veel passie en energie in haar blog steekt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Emma!<3 Ja dat vind ik ook, dat is zo geweldig om te zien!:)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!