Outfit - Prints Are The New Black

18:00

Op vrijdag in de vakantie kwam mijn leuke nichtje Frederike langs. We wonen niet zo dicht bij elkaar en dus was het erg leuk om elkaar weer te zien. Ze blogt zelf ook, maar dan over beauty. Enne ze was ook nog zo lief om met mij heel de stad door te lopen voor de perfecte outfitfoto's. Ben je benieuwd naar hoe ik mijn geprinte jurk (ik weet niet goed hoe ik hem moet noemen met deze lengte) combineer? Lees dan snel verder!

Toen ik deze jurk tweedehands kocht, zat ik al te trappelen om hem aan te trekken. Maar ik moest nog eventjes wachten, want het was nog iets te koud. Maar op vrijdag in de vakantie was het dan eindelijk toch zo ver. Ik kon mijn jurk aan! *vreugdedansje door het huis*


Over mijn jurk droeg ik een wit vestje met franjes aan de onderkant. Het is een soort kimono, maar toch ook weer niet. Ofzo. Het doet me er aan denken in ieder geval! Ik vind het een heerlijk ding. Lekker luchtig, past over elk jurkje, rokje of whatever en het zit geweldig. 


Mijn haar had ik in een knotje gedaan. Dat doe ik altijd als ik mijn haar in de ochtend heb gewassen. Dan heb ik de dag daarna krullen:) Tip! Ik zit hier op een trapje naast het water. Frederike was al bang dat ze me zou moeten redden, maar hoe onhandig ik soms ook ben, in het water ben ik niet gevallen!


Natuurlijk droeg ik een bandana. Hoe kan het ook anders. En ja, een plukje van m'n haar zit een beetje raar, maar dat moet je maar eventjes over het hoofd zien! Ook draag ik mijn oorbellen van de Action. Die ik overigens nu kwijt ben. Helaas, want ik vond ze heel leuk. Nu heb ik nog twee leuke foto's, want we hadden heel veel foto's gemaakt!:)

Ja, ik vlieg bijna weg.
En een domme foto met dit standbeeld. Gewoon omdat het kan.
Jurk - Tweedehands, oorspronkelijk van New Look
Vestje - Onbekend
Schoenen - Van Haren
Bandana - Onbekend
Oorbellen - Action

Dit was mijn geprinte outfit! Ik ben er zelf heel tevreden over. En wat vind jij? Laat het vooral even weten in de reacties, vind ik heel leuk!:)



You Might Also Like

2 reacties

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!