Even Bijkletsen en Lazy Day Outfit!

18:00

Vandaag wil ik even kletsen met jullie. Over hoe het bloggen nou eigenlijk bevalt. Over hoe ik de toekomst met bloggen zie. En over hoe het met me gaat. Daarnaast heb ik nog een outfit van zaterdag voor jullie. Ik had echt een lazy day dus verwacht niet al teveel bijzonders, maar ik vond het toch leuk om met jullie te delen!



Hoe bevalt het bloggen mij ongeveer een maand later dan mijn eerste post? Daarin kan ik heel kort, maar krachtig zijn: goed! Ik vind het leuk, het kost geen energie, maar geeft energie en ik krijg positieve reacties! Ik ben zo blij dat ik met mijn blog begonnen ben. Ik een maand heb ik er al zoveel leuks door gekregen. Ik krijg reacties van mensen, die ik niet ken. Ja, de eerste keer dat dat gebeurde, heb ik wel even een gilletje gegeven. Ik heb Emma gemeet. En het was enorm gezellig. Ik voel me zelfverzekerd. Op deze manier kan ik doen wat ik het liefste doe: schrijven. En dat gecombineerd met fashion is gewoon geweldig! Wat mijn blog betreft kijk ik heel positief naar de toekomst: Als er nu al zoveel leuks gebeurd, wat gaat er dan nog allemaal gebeuren? Natuurlijk ben ik echt nog niet tevreden over mijn blog. Zo wil ik zo snel mogelijk een spiegelreflexcamera, maar ja Klaske en sparen is nogal lastig. Ik ben ook niet tevreden over mijn lay-out, maar ben daar gewoon een beetje een kluns in. Dus heb je niets te doen en wil je mijn lay-out veranderen? Mail naar: klaskesworld@gmail.com;)


Een ander punt is het aantal blogposts dat ik publiceer. Nu zijn dat er 6 per week. Persoonlijk vind ik dat best veel, maar op dit moment lukt het me. Er staan nu al 28 blogposts gepubliceerd en dit is nummer 29. Het lukt me om vooruit te werken en het schrijven gaat makkelijk. Maar ik weet niet zeker of  6 blogposts per week publiceren, blijft lukken. Zo ben ik op zoek naar een baantje. En volgend schooljaar doe ik examen. Ik ga van vwo 5 naar havo 5. Daarna hoop ik communicatie te gaan doen. Er kan een moment komen dat deze 6 blogposts er 4 worden. Ik weet het nog niet. Maar voorlopig blijven het er in ieder geval nog 6!


En met mij gaat het het op dit moment best redelijk. Het is nu mei en het schooljaar duurt niet lang meer. Aan de ene kant fijn. Volgend jaar ga ik een nieuwe start maken in havo 5! Maar aan de andere kant ook lastig. Bij wie kom ik in de klas? Wordt het leuk volgend jaar? Al mijn vriendinnen gaan gewoon naar 6 vwo dus het zal echt niet altijd even makkelijk worden zonder ze. Maar toch probeer ik er op te vertrouwen dat het helemaal goed gaat komen, ik mijn havo makkelijk haal en daarna lekker ga studeren! Daar heb ik zin in! Oh en nu houd ik ook nog even een praatje over mijn outfit;)
Ik draag een blouse, die je als je trouwe lezer bent al eerder voorbij hebt kunnen zien komen, maar dan bij iemand anders! Daarover draag ik een lekker warm vest. En daarover een spijkerjas. Ook draag ik een zwarte skinny jeans en mijn spijkergympen. Het zit lekker en was fijn op deze regenachtige dag. Enne, ik heb vanmorgen mijn haar weer geknipt. Niet ik, maar mijn moeder trouwens. Waarschijnlijk zie je het niet heel goed, maar ik wilde het toch even meedelen;) Oh ja, deze lazy day was ook zonder make-up en gisteravond was het niet heel vroeg. Dus als je dacht dat ik ziek was, had je het lekker mis;)

Blouse - Primark
Vest - Primark
Spijkerjas - Tweedehands
Broek - Tweedehands
Schoenen - Van Haren

Wat vind jij van zo'n kletspost? En wat vind je van mijn blog? Heb je tips? Ik zou het leuk vinden als je ze dan achterlaat in de reacties!

You Might Also Like

5 reacties

  1. Leuke post! Echt zo fijn dat het beter met je gaat, ik merk ook dat ik me door mijn blog zelfverzekerder ben gaan voelen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Klaske, ik hier. C*orline. Sorry voor het sterretje, maar wil niet nog meer herkend worden door Google. ;) Ik vind het fijn om te zien dat het weer beter met je gaat. Kan het ook echt aan je merken. Duimpje omhoog!
    Je kleding: je combineert super leuk. Het is zeker niet wat ik aan zou trekken, maar ik vind het wél leuk bij je staan! Het is echt jij. Lekker jezelf! Ga zo door!

    Liefs, Crinolientje (Ja, dat is dan weer mijn bijnaam)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ken je trouwens 123website.nl? Daar kun je ook heel makkelijk websites maken. Misschien iets voor jou, aangezien je je lay-out wil veranderen?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!