Pennyboarden en outfit

18:00

Pennyboards, ik vond ze altijd al heel leuk, maar ik wilde er nou niet per se een hebben. Totdat ik bij mijn nichtje Frederike was en mocht oefenen op haar pennyboard. Het was zo leuk! En nu ben ik vastbesloten: ik moet er ook een. Ik heb zelfs al ergens gesolliciteerd om aan geld te komen (zodra ik meer weet horen jullie het hoor!). Oh en ik droeg ook nog een outfit. Dus ben je daar nieuwsgierig naar en wil je meer weten over mijn geweldige *kuch* pennyboardkunsten? Lees dan snel verder!


Oh wat was het onwennig toen ik voor de eerste keer op dat ding ging staan. Te erg gewoon. Ik kon er eerst dan ook helemaal niks van, maar stapje voor stapje ging het beter! En ik ben niet gevallen, haha. Ik heb mezelf wel een aantal keer heel hard uitgelachen om bepaalde dingen die ik deed. Eerst kon ik nog helemaal niet sturen, dus dan reed ik zo het gras in. Of het pennyboard vloog onder me vandaan. Tja, oefening baart kunst zeggen ze altijd;)


Dit pennyboard heeft Frederike voor haar verjaardag gekregen op 1 april (nee, geen grapje). En het heeft het printje van de Amerikaanse vlag. Op deze foto zien jullie me aankomen racen;) Het was nog een hele kunst om deze foto te maken, maar zoals je kunt zien is het toch gelukt!:)





















Ik droeg een geprinte legging (yaay!) en combineerde dit met een spijkerblouse en een zwart stretch rokje. Omdat ik vond dat er te weinig kleur in mijn outfit zat, besloot ik gele sokken aan te doen. Mijn spijkergympen erbij, ketting en armbandjes, zo'n hipsterknotje achterop mijn hoofd en ik was klaar! En gelukkig kon ik prima pennyboarden in deze outfit! Ik was heel blij dat ik geen skater skirt met panty droeg, want het waaide ook nogal hard... Goed aangevoeld dus, haha.





Blouse - Tweedehands
Rokje - H&M
Legging - Action
Schoenen - Van Haren
Sokken - Action
Ketting - Onbekend

Ik vond het pennyboarden superleuk en kan niet wachten totdat ik mijn eigen pennyboard heb! Die zien jullie dan natuurlijk vanzelf verschijnen! En wat vind jij van pennyboarden? En als je nog een site weet waarop ze niet al te dure pennyboards verkopen, laat het me dan even weten!

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ahh zo'n leuke outfit! En pennyboarden zijn zo cool, ik wil er graag ook één, of een longboard... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, een outfit! Wat heb je een gaaf pennyboard! Zelf heb ik een knaloranje, dat valt ook wel lekker op :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!