Outfit - Bare Legs

14:36

Ja, maandag was het dan eindelijk zover. De eerste dag van 2015 waarop ik met blote benen rond kon huppelen! Ze waren nog zo wit als wat, maar I don't care. Ze zijn nu al een stukje minder wit in ieder geval! Benieuwd waar ik dan blote benen onder had? Kijk en lees dan snel verder!



Ik droeg voor het eerst mijn leuk geprinte jurkje van H&M. En ik vond dat het prima kon met blote benen. Over mijn jurkje droeg ik mijn witte vestje met franjes. Aan mijn voeten zaten mijn spijkergympen en om mijn hoofd knoopte ik een bandana. 



Ik vond het zo heerlijk om lekker blote benen te hebben. Om mij heen zag ik mensen die waarschijnlijk niet zo goed naar de weersvoorspelling hadden gekeken. Ik zag winterjassen voorbijkomen (hallo, het was 26 graden?) en ook geheel winterse kleding was geen uitzondering. Maar ik liep vrolijk rond in mijn luchtige jurkje en genoot volop van de zon. Ah, wat was die heerlijk!






















Mijn  jurkje was ook prima te dragen zonder vestje. Geen moment heb ik het koud gehad. Ja, als ik deze foto's terugzie, word ik meteen weer enthousiast! De foto's zijn gemaakt op een dijk vlakbij mijn school, een leuk plekje. Maar in het vervolg zoek ik toch even een ander plekje op, want een aantal dingen die we na het foto's maken zagen liggen, zijn niet echt lekker. En ook niet noemenswaardig. Laten we het er op houden dat  het nogal smerig was. Desondanks ben ik wel blij met de foto's! Zo heerlijk zomers!

Jurkje - H&M Divided
Vestje - Onbekend
Schoenen - Van Haren
Bandana - New Yorker

En nu ben ik benieuwd of jij ook al zo hebt genoten van het mooie weer. Ben je al een beetje bruin? Ook lekker met blote benen rondgelopen? En wat vind je van mijn outfit?

You Might Also Like

8 reacties

  1. Ah dat jurkje is zo leuk! Ik ben nog laaang niet bruin maar dat komt hopelijk nog wel...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Emma!<3 ja joh je hebt nog heel de zomer de tijd;)

      Verwijderen
  2. Wat zie je er mooi uit! Hele gave outfit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk jurkje! Ik vond het steeds nog een beetje te koud voor blote benen. :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Dina! Snap ik wel hoor, maar maandag vond ik het zo warm dat ik het er maar op waagde;)

      Verwijderen
  4. Heel leuke outfit, dat jurkje staat je goed! Ik weiger vanaf nu om m'n benen te bedekken met een broek of met panty's, haha! Vandaag volop regen, maar ben er in blote benen doorheen getrokken. Ik moet en zal een beetje kleur opdoen voor de zomer, want m'n benen zijn zo bleek dat ik reflecteer.
    XO IMKE // www.pastellics.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Imke! Wow respect haha, ik moet toegeven dat ik nu wel een panty aanheb;)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!