De Gewoon Niet TAG

18:00

Vandaag doen we de Gewoon Niet Tag. Een tag die al bij veel bloggers voorbijgekomen is. En vandaag laten wij je weten wat wij echt niet vinden kunnen.




Muziek
Klaske: Ik vind veel muziek leuk, maar hardstyle enzo niet.
Rieneke: Ik houd totaal niet van hardstyle en al die harde muziek.



Eten
Klaske: Champignons. Ugh. Ze zijn zo vies. Ze kunnen gewoon niet.
Rieneke: Kaas. Ik vind dat echt verschrikkelijk.

Zoetigheid
Klaske: Suikerspin. Té zoet. Ik vind het echt niet lekker.
Rieneke: De grote Haribo Dragibus, de kleine vind ik lekker, maar de grote vind ik niet zo lekker.



Kleding
Klaske: Nike Roshe Runs, Nike Air Max, Adidas Superstar, New Balance en alles wat op een sportschoen lijkt. Leggings ook niet trouwens (zonder iets erover bedoel ik dan). 
Rieneke: Ik ben het helemaal met Klaske eens. 

Geuren
Klaske: Ehm. Zweetgeurtjes (eeeeeuw). Gewoon niet alsjeblieft!
Rieneke: Scheten. Dat vind ik echt vies

Seizoen
Klaske: Ik vind eigenlijk alle seizoenen wel lekker. 
Rieneke: Ik vind alle seizoenen wel fijn, maar de winter is mijn minst favoriete seizoen.



Youtube
Klaske: Mensen die niet leuk meer zijn doordat ze bekend zijn geworden.
Rieneke: Mensen die het heel erg met zichzelf getroffen hebben en arrogant worden door het bekend worden.

McDonald's
Klaske: McKroket, want ik lust geen kroketten.
Rieneke: Alle burgers met kaas. Ja ik kan vragen of ze het zonder doen, maar toch.



Personen
Klaske: Mensen die niet doen zoals ze echt zijn. Wees jezelf! Het is moeilijk. Het is een zoektocht, maar ga niet nep doen graag. En mensen die asociaal doen, aaarghhh...
Rieneke: Hypocrieten. Daar heb ik zo'n hekel aan. Ik ben het ook met Klaske eens

Bekende personen:
Klaske: Ariana Grande. Ik weet het niet, ik vind haar muziek niet leuk, haar als persoon niet leuk. Nee gewoon niet.
Rieneke: Kylie Jenner, ik vraag mij af wat zij met haar leven doet, behalve mooi zijn.

Party
Klaske: Van die hele ongezellige feestjes waar iedereen constant naar zijn telefoon staart. Ja, dan had ik net zo goed thuis kunnen blijven. En met Rieneke ben ik het ook helemaal eens!
Rieneke: Als de helft dronken is, vind ik het niet leuk. Drinken vind ik geen probleem, maar zorg dat je niet over de grens gaat.



Zo. Dit vinden wij echt niet kunnen. En wat vind jij echt niet kunnen? Laat het ons weten in de reacties!

Bron foto's: Google

You Might Also Like

2 reacties

  1. Haha zo leuk! Maar sneakers bij jongens vind ik wel leuk hoor, zoals Superstars en zelfs Roshe Runs. ;P Kylie Jenner en Kim Kardashian zijn echt UGH.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij vinden het zelfs bij jongens lelijk!;P Inderdaad ze zijn echt vreselijk! x klaske & rieneke

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!