4 dingen waar ik naar uitkijk #1

18:00


Vandaag ga ik jullie 4 dingen waar ik naar uitkijk vertellen. Om lekker positief te doen. En uit te zien naar alle leuke dingen die nog gaan komen. En die komen er zeker aan! Kijk je mee?



Als eerste heb ik enorm veel zin in de EO-Jongerendag. Die is op 6 juni. Dat is dus over een paar weken. Ik kijk er al zo lang naar uit en nu is het dan eindelijk weer zover. Jaaa! Ik ga met een groep vriendinnen en het gaat zo leuk worden. We willen sowieso vooraan, dus dat wordt vroeg weg. Vorig jaar ben ik ook al geweest en toen kwam ik zelfs op tv... Als je dat wilt zien moet je hier even kijken of je me kunt spotten. Ik ben ongeveer 5 seconden in beeld terwijl ik aan het springen ben... En  voor de personen, die niet weten wat de EO-Jongerendag is, zal ik even uitleggen, wat het inhoudt. Het is een christelijke dag waarop 4 christelijke artiesten/bands uit binnen- en buitenland komen optreden. Daarnaast wordt er nog een 'preek' gehouden en is er worship. Ik vind het best lastig uit te leggen, maar als je vragen hebt, stel ze gerust in de reacties!


Ook heb ik natuurlijk heel erg veel zin in de zomervakantie. Ik ga twee weken met mijn familie op vakantie naar Zeeland. Niet naar het buitenland dus, maar we zitten vlakbij het strand dus dat wordt sowieso super! En dan heb je tenminste niet die struggles dat iemand aan de kassa in het Spaans, Frans, Duits of Italisch tegen je begint te ratelen;) Verder ga ik nog twee weken werken op school en verder weet ik het nog niet. Misschien nog tienertouren met Rieneke, maar dat is nog niet zeker,


Misschien vinden jullie dit wel heel raar, maar ik zie uit naar volgend jaar. Zoals ik vertelde ga ik 5 havo doen en ik ben er wel vrij zeker van dat ik dat ga halen. En na 6 jaar middelbare school vind ik het wel genoeg. Dan kan ik daarna eindelijk gaan studeren. En een studie gaan doen, die ik leuk vind. Ja, daar kijk ik naar uit! Niet dat ik zin heb in examens (absoluut niet, zoveel stress), maar ik heb gewoon zin in wat anders!:)


Ik kijk ook uit naar wat onze blog me allemaal nog gaat brengen. Ik vind het onwijs leuk om te doen en dat is dan ook waar ik voor blog. Gewoon omdat ik het leuk vind. Maar het lijkt me gewoon onwijs leuk om bijvoorbeeld mensen te meeten. Een echt goede camera te hebben. Gewoon dat onze blog zich ontwikkelt. Ofzo. Niet dat ik bekend wil worden (absoluut niet!!!) of populair wil zijn (nee, dankje), maar ik ben heel benieuwd hoe onze blog er over een aantal maanden uitziet. En er is natuurlijk nu al een hele grote verandering. Ik blog natuurlijk niet meer alleen, maar samen met Rieneke. En dat vind ik heel erg leuk!

Dit waren dus 4 dingen waar ik naar uitkijk. En eigenlijk ben ik wel benieuwd waar jij naar uitkijkt. Ik zou het heel leuk vinden als je 1 ding waar jij naar uitkijkt achterlaat in de reacties!




You Might Also Like

0 reacties

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!