The Fashion Tag

18:00

Op de blog van Loïs vond ik The Fashion Tag. En aangezien ik heel veel van fashion houd en friday, tagday is, leek het me een heel goed plan om deze vandaag in te vullen! Ben je benieuwd naar mijn meest gedragen kledingstuk of mijn favoriete winkels? Lees dan snel verder!




Hoe zou jij je eigen stijl omschrijven?
Wow, deze vind ik moeilijk. Ik weet niet echt hoe ik mijn stijl moet omschrijven. Ik denk dat stoer, anders, maar wel fashionable het dichtst in de buurt komt. Ik draag gewoon wat ik leuk vind en combineer dat op mijn manier, maar volg daarnaast wel trends. Die ik alleen draag als ik ze echt leuk vind en niet iedereen er mee loopt. Want daar ben ik allergisch voor.

Ja, alvast een sneak preview voor morgen;)
Welke essentials moeten er bij ieder meisje in de kast liggen?
Een leuk jurkje! Ik heb er een heleboel, maar blijf die dingen gewoon kopen. Ze zijn zo makkelijk te combineren. Een leuk jasje of vestje en wat accessoires erbij en je bent klaar. Heel makkelijk, maar het ziet er supertof uit! En verder is een spijkerjasje (of meer) ook een musthave. Ik leef in die dingen.

Welk item wil je nog toevoegen aan je garderobe?
Zoveel nog. En nee ik ga geen klaagzang ophouden over mijn blut zijn, want dat heb ik al gedaan en ik heb het zelf uitgegeven. Dus het is m'n eigen schuld. Oké, dit was nog een klaagzang, maar ik zou nog heel graag een leuke tuinbroek willen. En een leuke maxidress. En...

Waar shop je het liefst?
Tweedehands, H&M Divided, New Yorker, C&A Clockhouse en Forever 21 (ook al ben ik daar nog maar een keer geweest, maar toen heb ik me helemaal blut gekocht en als ik de site bekijk, word ik zo hebberig!).

Wat trek je altijd uit de kast als je niet weet wat je aanmoet?
Een jurkje. Gewoon zo makkelijk te combineren zoals ik al schreef. Niet dat ik nog heel vaak heb dat ik niet weet wat ik aanmoet. Er zit bijna altijd wel een combinatie in mijn hoofd, gelukkig!:)

Wat is de meest voorkomende kleur in je kledingkast?
Eh, misschien kan je beter vragen welke kleur komt niet voor in je kledingkast? En dat is bruin. Voor de rest heb ik in alle andere kleuren wel iets hangen volgens mij.

Ja, hier ben ik zo blij mee!:)
Wat is je laatst gekochte fashion item?
Voor mijn laatst gekochte fashion items kan je even in mijn shoplog kijken als je die nog niet gezien hebt!

Staan je schoenen ook in je kledingkast?
Ja, die staan onder mijn kledingrek. Als ik ze niet beneden laat slingeren tenminste.

Welk kledingstuk draag je het vaakst?
Mijn spijkerjasje denk ik. Die combineer ik overal bij! En draag ik dus ook het vaakst.

Merk of stijl?
Absoluut stijl. Merk boeit me eigenlijk helemaal niks eigenlijk. Ik houd er gewoon van als mensen een eigen stijl hebben en kledingstukken op hun manier combineren! Veel belangrijker dan het merk is mijn mening!

En wat vind jij: merk of stijl? Enne, weet jij een tag voor volgende week?

You Might Also Like

0 reacties

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!