5 anti-verveeltips

18:00

Iedereen kent die momenten wel waarop je jezelf zo erg verveelt. Dat je niks te doen hebt en je gewoon maar voor jezelf zit uit te staren. Ik denk dat er niemand is die nooit van die momenten heeft. Aangezien ik mezelf wel zie als ervaringsdeskundige, omdat ik mezelf best wel vaak verveel, ga ik jullie wat tips geven. Er zitten misschien tips bij die jou helemaal niks lijken, maar ik probeer het een beetje divers te houden. 



Voor de creatievelingen onder ons heb ik een hele leuke tip. Als ik mij verveel ga ik collages maken. Zelf heb ik Photoshop op mijn laptop, omdat ik dat nodig heb voor mijn opleiding, dus maak ik daar mijn collage's op. Je kan natuurlijk ook gewoon lekker knippen en plakken. Zelf kies ik vaak een thema voor mijn collage en maak ik daar eerst een woordweb van. Ik leer dat namelijk zo op school, maar je mag ook gewoon lekker beginnen met allerlei leuke plaatjes.

Zelf vind ik een wandeling heel fijn en rustgevend. Je kan je oordopjes in doen en muziek luisteren, maar je kan ook foto's gaan maken. De natuur is echt prachtig. Wat ook heel erg leuk is, is om gewoon zomaar te gaan lopen en straatjes of weggetjes in te gaan waar je nog nooit bent geweest. Als je weer thuis komt ben je heerlijk tot rust gekomen.


Als ik mij verveel dan ga ik vaak lezen. Tijdschriften, boeken, blogs en ga zo maar door. Ik kan altijd heerlijk verdwijnen in een goed boek. Tijdschriften lezen vaak lekker weg en vaak haal je er ook nog inspiratie uit. Blogs zijn gewoon heel erg leuk om te lezen, vaak leer je nieuwe dingen of inspireert het je. Zelf kan ik natuurlijk ook gaan bloggen als ik mij verveel.


Als series kijken mij geld op zou leveren, dan zou ik nu rijk zijn. Ik kijk zo vaak series. Je zou kunnen zeggen dat ik een kleine verslaving heb. Mijn favoriete serie is Pretty Little Liars, ja ik ben echt basic, ik schaam mezelf hahahaha. Glee kan ik ook wel 20 keer kijken. Op Netflix of een andere site kan je eindeloos series kijken. Voor ieder wat wils. Persoonlijk ben ik ook echt gek op series met spanning er in en dat kan je echt overal wel vinden. 


Ik kom graag in tweedehands winkels. Je kan er heerlijk neuzen. Ze hebben veel leuke dingen voor een klein prijsje. Als ik wat bij een tweedehands winkel heb gekocht voel ik me niet schuldig tegenover mijn portemonnee, maar het geeft een goed gevoel dat ik iets voor een kleine prijs heb weten te scoren. Het is ook gezellig om samen met je moeder of vriendinnen te gaan. Klaske en ik vinden het allebei ook heel erg leuk om samen tweedehands te shoppen. 


Wat vinden jullie van de tips? Wat doe jij op momenten dat je jezelf verveelt? Doe je dan liever iets alleen of juist met iemand anders? 

Bron foto's: Google





You Might Also Like

2 reacties

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!