Outfit - Cats And Black Skater Skirt

18:00

Vandaag heb ik weer een outfit voor jullie. Met poesjes. Ja, ik vind ze gewoon zo leuk. Deze foto's kon ik maken bij een groen grasveld met bloemen en bomen. Een hele leuke locatie vind ik zelf! Zo lekker groen!:) Ben je benieuwd naar mijn outfit? Lees dan snel verder!

Een zwarte skater skirt, een heel makkelijk item. En iets wat in ieders kledingkast moet liggen, vind ik. Zo had ik een dag waarop ik niet goed wist wat ik aanmoest (gebeurt bijna nooit, gelukkig) en dus trok ik mijn zwarte skater skirt uit de kast. Daarin had ik een lichtroze shirtje met poesjes (van Rieneke gekregen, die schat). Daarover droeg ik een spijkerblouse en voor de verandering droeg ik weer een bandana;) En mijn nep dr. Martens, waarin ik roze sokken droeg.



Vroeger had ik het niet zo op katten. Totdat ik een weekend bij m'n oom en tante was en mijn nicht haar kat had meegenomen. Sindsdien ben ik verliefd op die beesten. En ik wil er ook heel graag eentje, maar dat mag niet van mijn ouders:( Gelukkig kan ik wel kleding dragen, waar ze op staan;) En dromen over later, wanneer ik er wel een heb. Misschien wil ik het dan wel niet meer, maar dat doet er nu even niet toe. Ik heb nog wat detailfoto's voor jullie.




Ik vond het erg leuk om deze foto's te maken! Wat vind jij van mijn outfit? En we zouden het heel erg leuk vinden als je ons volgt op bloglovin'! 

You Might Also Like

11 reacties

  1. Leukleuk die outfit! Droeg je je witte bandana? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks Emma! Ja haha:) als we weer gaan meeten, moet jij hem ook om doen dan zijn we twins!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke outfit! Ja een zwarte skaterskirt is echt een musthave in je kledingkast, is altijd zo makkelijk te combineren. :)

    Liefs! Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een moooie outfit! Ik vind het er heel leuk uit zien zo tussen de bloemetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! :D Zelf had ik zo'n mooi zwart rokje (van de action, wordt helaas niet meer verkocht :( ) en die droeg ik heel veel, maar toen ben ik 'm kwijtgeraakt. Waar heb jij je rokje vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit! :D Mag ik weten waar je je rokje gekocht hebt? Ik had er zelf namelijk ook één van de action, die helaas niet meer verkocht wordt en droeg 'm heel erg vaak, maar ben 'm kwijtgeraakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja natuurlijk! Mijn rokje komt van de H&M, maar bij de C&A Clockhouse hebben ze ze ook!:) Liefs!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!