Outfit - Dungaree Dress

18:00

Op woensdag trok ik voor het eerst mijn dungaree dress uit de kast. Een tijdje geleden kocht ik hem met mijn moeder bij de kringloop. Hij was alleen een stuk langer, maar mijn handige moeder heeft hem korter gemaakt!:) Benieuwd naar alle details van mijn outfit? Lees dan snel verder!


Ik was al heel erg lang op zoek naar een dungaree dress, maar kon hem toen nergens vinden. Tot het moment dat ik een soepjurkerig model dungaree dress tegenkwam in de kringloop. Heel leuk natuurlijk, maar zoals ik al schreef wilde ik toch een iets kortere. Mijn moeder heeft aardig wat ervaring met kleding naaien en het inkorten was voor haar dus ook niet moeilijk. Een handige moeder is echt fijn, hihi. Ik wil zelf ook wel leren naaien, maar dat komt nog wel.


Op woensdag had ik een uur vrij en dus wilde een vriendin, die meestal tegelijk vrij met mij heeft, wel foto's van me maken. Ze heeft het al heel vaak gedaan dus even een shout out naar jou, Martine!:) Onder mijn jurk droeg ik een shirtje/blouseje (een soort combinatie tussen die twee, ofzo) met letters. En even voor de duidelijkheid er staat SEPT op. 


Als schoenen droeg ik weer mijn platform sneakers. De zool zit aan de zijkant helaas een beetje los:( De kwaliteit is dus niet super, maar wel of geen losse zool, het blijven mijn geweldige schoenen!;) En ik blijf ze dragen totdat ze van ellende uit elkaar vallen. En zie me op deze foto toch even shinen op het bankje;) Het was wel awkward hoor, want dit bankje staat vlakbij mijn school en een best drukke rotonde. Ik heb dan ook foto's waar ik heel raar opsta, omdat ik zo hard moest lachen. Maar ja, hoort erbij! 


Dungaree dress - Tweedehands
Shirtje/blouseje - Tweedehands, oorspronkelijk van Shoeby
Schoenen - Sixty Seven, via Zalando

Ik vond het maken van deze foto's heel leuk! Het was heel gezellig en ik vind mijn dungaree dress gewoon supergaaf! En wat vind jij van mijn dungaree dress? Zou je hem zelf ook dragen? Of juist niet? Laat het allemaal weten in de reacties!:) 

You Might Also Like

4 reacties

  1. Dungarees, zo leuk! Ik weet niet of ik zelf een dunagree dress zou dragen, maar het staat je in ieder geval supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yaasss dat jurkje is zooo leuk maar dat wist je al hihi.. Xo

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!