The Last Things I Did #1

18:00

Vandaag ga ik jullie uit een aantal categorieën vertellen wat ik het laatste deed. Dus wil je weten wat de laatste muziek was, die ik luisterde? Of het laatste wat ik kapotmaakte... Lees dan snel verder!




De laatste muziek die je luisterde...
Dat was de cd van I Am They. Die heb ik gewonnen op BEAM radio (nou ja, eigenlijk een andere, maar deze is ook leuk). En het is een heerlijke cd om te luisteren onder het bloggen! 



Het laatste boek wat ik las...
Dat was Kenau van Tessa de Loo. Die moet ik lezen voor school, maar het is geen straf. Ik had het boek binnen twee dagen uit. Aanrader dus!

De laatste schoenen die ik aanhad...
Dat waren mijn nep dr Martens toen ik een rondje ging wandelen met mijn oma.

Dit jurkje dus, maar dan anders gecombineerd:)
De laatste kleding die ik droeg...
Dat was mijn blauwe jurkje met een oudroze jasje, een witte bandana (hoe kan het ook anders) en een panty.

De laatste sokken die ik droeg...
Dat waren mijn blauwe sokken, die jullie al vaker voorbij hebben zien komen.


Het laatste wat ik at...
Dat waren gebakken aardappels, sla en kipschnitzel. Lekkerrr!

Het laatste wat ik dronk...
Dat was een kop thee. En nu bedenk ik me dat ik al veel te lang niks gedronken heb en dat zo maar even ga doen!;)

Het laatste wat ik gekocht heb...
Dat was volgens mij met mijn neef. We haalden minisnacks en Radler (Oh, wat interessant).

Het laatste make-upitem dat ik opdeed...
Dat was mijn roze babylips. Die doe ik elke morgen als laatste op. Dus ook vandaag.


Het laatste wat ik gekeken heb...
Dat was de EO-Jongerendag van vorig jaar. Herinneringen... En nu krijg ik nog meer zin in 6 juni!

Het laatste wat ik kapotmaakte...
Ik kan zo 1,2,3 niet het laatste wat ik kapotmaakte verzinnen. Wat een goed teken is natuurlijk! Wel ben ik dat zachte ding dat om je oortjes zit kwijt, maar dat heb ik natuurlijk niet kapotgemaakt... 

De laatste persoon die ik sprak...
Dat is niet moeilijk. Rieneke. Oh wat een verrassing zeg. Ik vertelde haar dat ik het bloggen samen nóg leuker vind en dat vond ze leuk om te horen!

Zo. Dat waren the last things I did. Nu ben ik natuurlijk ook wel nieuwsgierig naar wat jij als laatste deed. Vertel me in de reacties wat het laatste was wat je kapotmaakte. Ik ben heel nieuwsgierig!

Bron foto's: Google, Pinterest, eigen

You Might Also Like

4 reacties

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!