Outfit - Treinspoor

18:00

Op dinsdag had ik afgesproken met Emma. Ze was bij mij in de buurt op vakantie en kwam rond een uur of 3 bij mijn huis aan. En het was supergezellig! Vandaag geef ik jullie een impressie van een gezellige middag, waarin we veel lol hadden en waarin het ook heel hard waaide... (Toch Emma:P)

Vlakbij mijn huis is een oud treinspoor en daar gingen we heen om outfitfoto's te maken. Allereerst was het al een hele klus om daar te komen. We slingerden over de weg, terwijl er af en toe een flinke windvlaag kwam en we bijna van mijn fiets afvielen. Maar door Emma's geweldige fietskunsten kwamen we toch veilig aan en konden we beginnen met foto's maken!


Ik droeg het rokje wat jullie afgelopen woensdag in mijn shoplog konden zien. Ik vind het printje daarvan heel leuk. Daarbij droeg ik het truitje dat jullie ook al eerder voorbij hebben kunnen zien. Het is namelijk 1 van mijn 5 favoriete kledingstukken en ik trok het dit jaar weer voor het eerst aan:D Mijn platform sneakers konden natuurlijk niet ontbreken en om een toch een beetje kleur in mijn outfit te brengen, trok ik roze sokken aan. Hier volgen wat detailfoto's.





De armbandjes die jullie zien, heb ik op verschillende plekken gekocht. Een aantal had ik al en twee heb ik gekocht toen ik met school een reis naar Rome maakte. Mijn tasje kwam ik een poosje geleden in een kringloop tegen en ik was op slag verliefd. De €2,50 die ik er voor betaalde, was zelfs  geen aanslag op mijn toch niet al te volle portemonnee;) 

Ik wil Emma bedanken voor de geslaagde middag en voor de foto's!:) Op haar blog zullen jullie waarschijnlijk volgende week haar outfit online zien komen. Met de foto's die ik gemaakt heb. Ik kon totaal nog niet omgaan met haar spiegelreflex, maar al doende leert men. En ik geloof dat er toch wel een aantal foto's gelukt zijn dus die zien jullie binnenkort op haar blog langskomen!

Truitje - Tweedehands
Rokje - Takko
Schoenen - Sixty Seven, via Zalando
Sokken - Action
Tas - Tweedehands

Wat vinden jullie van mijn outfit?

You Might Also Like

5 reacties

  1. Wat een leuke outfit! Ik ben benieuwd naar Emma haar outfit, en ook of ze nog met mij wil trouwen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heel mooie outfit. Ik ging meteen kijken waar je tasje vandaan kwam, maar zo te zien is het uniek! ;)

    Ps. Ik geef momenteel een box weg. Zin om mee te doen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je heel erg leuk :)
    Wat een vrolijke foto's ook!
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!