5 dingen waar ik niet blij van word #1

18:00



De vorige keer schreef ik een lijstje met 5 dingen waar ik blij van word, om lekker positief te zijn. Vandaag draai ik het even om. Mijn blog moet zeker positief blijven, maar een keertje klagen is ook gezond. Dus vandaag 5 dingen waar ik niet blij van word #1!



Allereerst, word ik heel chagrijnig van elektronische apparaten, die niet doen wat ik wil. Zoals mijn geliefde huawei *kuch*, die nooit vastloopt en ik nog nooit heb moeten resetten. Ook slome computers zijn niet zo heel goed voor mijn humeur. Ben ik net lekker aan het bloggen, lopen ze vast...

Ook word ik vreselijk chagrijnig van asociale mensen. Dit heb ik geloof ik al eerder verteld, maar ik kan er gewoon niet tegen. Het is toch niet zo moeilijk om even die oude vrouw voor te laten in plaats van er vlak langs te crossen? En je muziek mag je ook wel met oordopjes draaien. De hele wereld is niet van jou, dus houd een beetje rekening met de ander. Zo. Dat was even mijn irritatie.


Met een heleboel wind en regen maak je me ook niet echt blij. Dan moet ik namelijk in een regenpak naar school fietsen. Ja, ik fiets in een regenpak. Anders ben ik de hele dag zeiknat. Maar toch vind ik het verre van charmant en schaam me er meestal nogal in. Maar het weer is niet te beïnvloeden helaas. Als een van jullie een fancy regenpak weet, zet dan alsjeblieft de link in de reacties;) Daar help je me heel erg mee!:)

Ja, dit plaatje was te cute. Dat poesje <3
Naast dit alles is het ook verre van leuk als ik een nieuwe kledingcombinatie heb bedacht en een van de kledingstukken in de was zit... Dan moet ik weer helemaal een nieuwe kledingcombinatie bedenken en kan ik niet aan wat ik wil. Aarggg...


Als laatste word ik ook niet heel blij (zacht uitgedrukt) van slecht slapen. Ik heb een hele periode gehad waarin ik vreselijk slecht sliep, niet kon slapen of 's morgens om een uur of 5 al klaarwakker was en niet meer kon slapen. Daar wordt je humeur niet echt beter van. Gelukkig heb ik de laatste paar nachten wel heel lekker geslapen en nu hoop ik maar dat dat zo blijft!:)

Dat waren dus 5 dingen waar ik niet blij van word. Vertel me in de reacties waar jij niet blij van wordt. Klaag even, maar blijf niet hangen en ga daarna weer lekker in de positieve flow door. Want er zijn meer positieve dan negatieve dingen in het leven! Binnenkort krijgen jullie dan ook weer een geheel positief lijstje te lezen!

Bron foto's: Google, Pinterest

You Might Also Like

6 reacties

  1. Ik word niet blij van mensen die nep doen. Ik kan me daar zo aan irriteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah, slecht slapen is zo vervelend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is het zeker. Maar ik houd hoop. Over een poosje is het hopelijk over!:)

      Verwijderen
  3. Jaa die regenpakken struggle. Ieuww..

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!