A pop of color

18:00

De laatste tijd valt mij heel erg op dat steeds meer mensen een landelijk ingericht huis willen. De sfeer moet warm zijn. Het liefst ook nog alles ton sur ton (naast elkaar geplaatste nuances van een enkele kleur, door het te mengen met zwart en/of wit). Experimenteren met kleuren vinden we vaak eng. Toch geeft het juist een mooi effect als je meer kleur gebruikt en niet blijft hangen in de aardetinten. Ik ga jullie laten zien hoe je met kleur toch een heel sfeervol interieur krijgt.




Op deze afbeelding zie je een sfeervol interieur. Toch zit er veel kleur in. Door kleur in de accessoires te gebruiken is het minder schreeuwend, maar je wordt toch vrolijk van de kleurtjes. Door de combinatie van neon en pastel blijft het interieur in een goed balans.  


Je ziet hier een interieur met veel kleur, maar toch heeft het een sfeer. Ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die dit helemaal niks vinden, maar je ziet toch dat je juist met kleur ook een sfeer kan creëren. De basis is wit en daardoor is er een goede balans gevonden.


De basis van dit interieur is heel erg donker. Geel en paars gaan heel goed samen en dat kan je hier ook heel erg mooi zien. Door de verschillende structuren blijft het een warm en sfeervol interieur. De roze salontafel geeft het interieur een beetje pit. 



Zoals je ziet kan je op verschillende manieren kleur gebruiken in je interieur. Het hoeft niet te veel te zijn, maar een beetje kleur geeft een interieur juist sfeer. Als jij toch liever alles ton sur ton hebt of met aardetinten, is dat natuurlijk helemaal niet erg. Dat kan juist ook heel erg mooi zijn. Zoals je op de foto hierboven ziet. 

Wat vind jij van een ton sur ton interieur? Gebruik jij graag kleur in een interieur? Hebben jullie nog vragen over interieur? Misschien kan ik er een blogpost over maken. Willen jullie ons volgen op Bloglovin'? Volgen jullie ons al op Twitter en Instagram?

Bron foto's: Pinterest







You Might Also Like

6 reacties

  1. Kleur, sowieso kleur! Leuke blog weer Rieneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kleur is leuk, maar t kan ook te druk worden. Het moet wel een beetje rustig blijven vind ik:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je leuke reactie Ilse!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind kleur het leukst als het één bepaalde kleur is gecombineerd met bijv. wit, hout en koper. Pasteltintjes vind ik ook mooi, maar van felle kleuren in een interieur houd ik niet zo, al zijn deze plaatjes wel heel gaaf! :))

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op onze blog! Daar worden we heel blij van!